Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000377997<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Богачков Ю. М. Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник / Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. І. Вольневич, О. П. Пінчук, А. Ф. Манако; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - укp.Викладено основні положення сучасних уявлень про відкриту освіту, а також поняттєво-термінологічний апарат відкритих педагогічних систем. Розкрито основні принципи та проблеми відкритої освіти. Висвітлено питання інформатизації системи освіти. Охарактеризовано взаємодію між учнями й учителями у дистанційній формі навчання. Розглянуто опосередкування засобами мультимедійних технологій суб'єкт-суб'єктних відношень під час реалізації навчально-виховного процесу. Описано різні типи дистанційного навчання школярів за ступенем дистанційності, індивідуалізації та продуктивності. Наведено основні критерії відбору засобів організації е-навчання. Подано характеристики програмного забезпечення для систем навчання. Системи управління навчанням і системи управління навчальним контентом розглянуто як програмні засоби дистанційного навчання. Розкрито проблему вибору платформи дистанційного навчання. Увагу приділено позитивним і негативним аспектам застосування вебінару та віртуального класу для підтримки групового навчання учнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА764787 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|