Ткаченко Л. П. Риторика як навчальна дисципліна в українських колегіумах (XVII - XVIII століття) / Л. П. Ткаченко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 37. - С. 86-95. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Досліджено особливості організації начальних курсів риторики в українських колегіумах XVII – XVIII ст. Визначено зміст цього курсу в навчальних програмах колегіумів, основні форми роботи та взаємозв’язок з іншими дисциплінами. Зроблено висновок, що українські колегіуми багато в чому спиралися на досвід Києво-Могилянської академії, однак напрацьовували і власний досвід, який відбивав не лише освітні, а й суспільно-політичні реалії того періоду. Исследованы особенности организации начальных курсов риторики в украинских коллегиумах XVII – XVIII вв. Определено содержание этого курса в учебных программах коллегиумов, основные формы работы и взаимосвязь с другими дисциплинами. Сделан вывод, что украинские коллегиумы во многом опирались на опыт Киево-Могилянской академии, однако нарабатывали и собственный опыт, который отображал не только образовательные, но и общественно-политические реалии того периода. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш7 р21(4УКР)18
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|