РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408015<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Штефан Л. 
До питання компетентнісного підходу в професійній освіті / Л. Штефан, С. Нечіпор // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зосереджено увагу на аналізі наукових досліджень щодо сутності та понятійного апарату компетентнісного підходу в професійній освіті. Виділено основні характерні ознаки понять "компетентність" та "компетенція" відповідно до трактування низки дослідників і у вигляді таблиці наведено їх визначення цих понять. У процесі вивчення підходів у вирішенні проблеми формування компетентностей і компетенцій фахівця виявлено розходження в їх розумінні. Підсумовано, що компетентність розглянуто як здатність особистості до виконання професійних обов'язків через сформовані знання, вміння, навички, досвід діяльності, а компетенція - як інтегрована характеристика фахівця, виражена через потенційну готовність до застосування набутих у процесі навчання знань, умінь, навичок, досвіду діяльності.

Сосредоточено внимание на анализе научных исследований относительно сущности и понятийного аппарата компетентностного подхода в профессиональном образовании. Выделены основные характерные признаки понятий "компетентность" и "компетенция" согласно трактовке ряда исследователей и в виде таблицы представлены их определения этих понятий. При изучении подходов в решении проблемы формирования компетентностей и компетенций специалиста обнаружены различия в их понимании. Подытожено, что компетентность рассмотрена как способность личности к выполнению профессиональных обязанностей через сформированные знания, умения, навыки, опыт деятельности, а компетенция - как интегрированная характеристика специалиста, выраженная через потенциальную готовность к применению приобретенных в процессе обучения знаний, умений, навыков, опыта деятельности.

The authors analyze scientific researches on competence approach in the vocational training, and consider the terms of "competency" and "competence". They also determine their characteristic features, give their own definitions of the notions and the difference between them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського