РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411328<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сухомлинська О. В. 
Розвиток особистості та освіта: історичний вимір / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2008. - № 2. - С. 41-47. - укp.

Висвітлено розвиток особистості у XX ст. через історичний вимір. Обгрунтовано важливість такого виміру як необхідної константи з'ясування суті особистості. Розглянуто чинники народження та розвитку освіти та педагогіки у XVII - XIX ст. Відзначено період кінця XIX - початку XX ст. як межу переходу від традиційної до нової педагогіки (школи), за цього організація та зміст освіти підпорядковувались розвитку дитини. Розкрито вплив розвитку досліджень у галузі психології на реформаторський рух у школі й оновлення систем освіти, на освітню практику Російської імперії. Проаналізовано визначальні риси у процесі розгляду особистості у системі освіти за радянських часів на етапах: 1920-ті рр.; 1930-ті рр.; 1950 - 1980-ті рр. Значну увагу приділено періоду 1920-х рр., за якого було актуальним психологічне обгрунтування розвитку дитини засобами освіти. У історичному аспекті розглянуто питання виміру особистості дитини у структурі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч311,0 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського