Липова Л. А. Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л. А. Липова, М. Ф. Войцехівський, В. В. Малишев // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Визначено головне завдання сучасної української школи - підготовка самостійної, життєздатної, компетентної, конкурентоспроможної особистості, здатної до самовизначення, вибору профілю навчання і професії. Вирішення ключових проблем самовизначення особистості в контексті входження України до європейського інтелектуального інтеграційного простору знайдено в позитивному досвіді освіти західних країн. Зазначено, що введення до системи освіти незалежного тестування, яке усуває корупцію у процесі здобуття середньої освіти та під час вступу до ВНЗ і використання в навчальних закладах України інформаційних засобів зв'язку, що прискорюють процес освіти, є одним з кроків, що наближують входження України до європейського співтовариства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч311.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|