РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411447<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Березівська Л. Д. 
Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська // Шлях освіти. - 2011. - № 2. - С. 34-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі розгляду історії створення та аналізу змісту Статуту єдиної школи (1919) висвітлено розроблені українськими освітянами в ході Української національно-демократичної революції (1917 - 1920) концептуальні підвалини шкільної освіти у їх взаємозв'язку та взаємозалежності. Зосереджено увагу на диференційованому підході як формі реалізації індивідуалізації освіти та охарактеризовано види диференціації навчання. Підсумовано, що в основу Статуту єдиної школи покладено ключові принципи: демократичний,національний, гуманістичний, єдиної школи, трудовий (діяльний), децентралізації управління освітою, рівного доступу до освіти, диференціації навчання, безплатність та обов'язковість освіти. Підкреслено, що оригінальні та самобутні ідеї щодо розвитку шкільної освіти, які містяться у зазначеному документі, можуть бути використані в ході нинішніх освітніх перетворень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського