Березівська Л. Д. Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська // Шлях освіти. - 2011. - № 2. - С. 34-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На основі розгляду історії створення та аналізу змісту Статуту єдиної школи (1919) висвітлено розроблені українськими освітянами в ході Української національно-демократичної революції (1917 - 1920) концептуальні підвалини шкільної освіти у їх взаємозв'язку та взаємозалежності. Зосереджено увагу на диференційованому підході як формі реалізації індивідуалізації освіти та охарактеризовано види диференціації навчання. Підсумовано, що в основу Статуту єдиної школи покладено ключові принципи: демократичний,національний, гуманістичний, єдиної школи, трудовий (діяльний), децентралізації управління освітою, рівного доступу до освіти, диференціації навчання, безплатність та обов'язковість освіти. Підкреслено, що оригінальні та самобутні ідеї щодо розвитку шкільної освіти, які містяться у зазначеному документі, можуть бути використані в ході нинішніх освітніх перетворень. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|