РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000415167<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жорнова О. 
Сучасна вища школа: to be or not to be? / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища шк.. - 2011. - № 7/8. - С. 74-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено теоретичне осмислення в онтологічному, епістеміологічному аспектах філософського дискурсу феномену "сучасна вища школа" в її дуалістичному сутнісному бутті в полісмисловій та культурній еманації за умов ентропії суспільства. Запропоновано в контексті актуалізації культурних опозицій (амбівалентність) дефініцію ВНЗ, в якій змістовна компонента (спроможність вирішити освітні проблеми, парадигма суспільних вимог до науки, авангардність) є визначальними характеристиками. З'ясовано трирівневий характер реалізації системи принципів становлення і розвитку сучасної вищої освіти в контексті її "несуперечливості об'єктивній реальності трансформаційного періоду".

Освещено теоретическое осмысление в онтологическом, эпистемиологическом аспекте философского дискурса феномена "современная высшая школа" в ее дуалистическом сущностном бытии в полисмысловой и культурной эманации в условиях энтропии общества. Предложена в контексте актуализации культурных оппозиций (амбивалентность) дефиниция феномена "высшее учебное заведение", в которой смысловая компонента (способность решать образовательные проблемы, парадигма общественных требований к науке, авангардность среди ВУЗ к адаптации к новым условиям) являются определяющими характеристиками. Выяснен трехуровневый характер реализации системы принципов становления и развития современного высшего образования в контексте его "непротиворечивости объективной реальности трансформационного периода".

The main principles of forming modern higher school have been substantiated. The results of rethinking higher school as the modern one have been furnished. The system of the principles for the formation and development of modern higher school in the context of its congruence with the objective reality of transformational period has been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8) + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського