Прохоренко Л. Корекційно-розвивальний зміст курсу "математика" в 5 - 6 класах школи інтенсивної педагогічної корекції / Л. Прохоренко // Дефектологія. - 2009. - № 3. - С. 18-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто завдання математичної освіти у спеціальних школах, яке спрямоване на розвиток навчально-пізнавальної діяльності та мислення учнів, які мають порушення психо-фізичного розвитку, у тому числі і дітей із затримкою психічного розвитку. Висвітлено труднощі з опанування цими дітьми математичних знань та корекційно-розвивальну роботу, яка сприяє вдосконаленню системи математичних знань, умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221 + В1 р21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|