РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416532<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прохоренко Л. І. 
Особливості саморегуляції у молодших школярів зі зниженим інтелектом / Л. І. Прохоренко // Дефектологія. - 2012. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання формування здібностей до регуляції поведінки та саморегуляції у провідних видах діяльності дитини зі зниженим рівнем інтелектуального розвитку. Висвітлено результати дослідження сформованості саморегуляції у молодших школярів зі зниженим інтелектом у процесі навчальної діяльності, проведеного з використанням методики У. Ульєнкової. Зазначено, що до експериментального дослідження були залучені діти перших класів із затримкою психічного розвитку, діти з розумовою відсталістю та діти з нормальним розвитком. Доведено, що в дітей зі зниженим інтелектом більш виражені труднощі у разі необхідності виконувати завдання за зразком, дотримуватися вимог та послідовності виконання у порівнянні з дітьми з нормальним розвитком. Наголошено, що виражені особливості психічного розвитку, притаманні дітям зі зниженим інтелектом, негативно впливають на розвиток усіх компонентів саморегуляції. Визначено причини несформованості саморегуляції в процесі виконання навчальних завдань означених дітей. Окреслено шляхи та корекцію її формування.

Рассмотрены вопросы формирования способностей к регуляции поведения и саморегуляции в ведущих видах деятельности ребенка с пониженным уровнем интеллектуального развития. Освещены результаты исследования сформированности саморегуляции у младших школьников со сниженным интеллектом в процессе учебной деятельности, проведенного с использованием методики В. Ульенковой. Указано, что к экспериментальному исследованию были привлечены дети первых классов с задержкой психического развития, дети с умственной отсталостью и дети с нормальным развитием. Доказано, что у детей со сниженным интеллектом более выраженные трудности при необходимости выполнять задания по образцу, соблюдать требования и последовательность выполнения по сравнению с детьми с нормальным развитием. Отмечено, что выраженные особенности психического развития, которые присущи детям со сниженным интеллектом, негативно влияют на развитие всех компонентов саморегуляции. Определены причины несформированности саморегуляции в процессе выполнения учебных заданий указанными детьми. Намечены пути и коррекция ее формирования.

In article shined a problem of features of self-control at children of younger school age with the lowered intelligence in the course of educational activity, it is defined a way and correction of its formation


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського