РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416574<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прохоренко Л. 
Особливості формування кінцевого самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Дефектологія. - 2010. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему самоконтролю під час розв'язання текстових математичних завдань у дітей із затримкою психічного розвитку. Визначено критерії, за якими досліджується сформованість кінцевого самоконтролю компонента. Розглянуто кінцевий самоконтроль, який є характерним для дітей із затримкою психічного розвитку, оскільки він передбачає порівняння виконаних дій із визначеними правилами на початку діяльності. Охарактеризовано розвиток умінь, які передбачає корекційна робота, - це уміння здійснювати самоконтроль результатів, оцінювати результат, визначати і виправляти помилки, здійснювати взаємоконтроль, обгрунтовувати правильність виконаної перевірки. Зроблено висновок про низький рівень сформованості самоконтролю в учнів із затримкою психічного розвитку.

Освещена проблема самоконтроля при решении текстовых математических задач у детей с задержкой психического развития. Определены критерии, по которым исследуется сформированность конечного самоконтроля компонента. Рассмотрен конечный самоконтроль, который является характерным для детей с задержкой психического развития, поскольку он предусматривает сравнение выполненных действий по определенным правилам. Охарактеризовано развитие умений, которые предусматривает коррекционная работа, - это осуществление самоконтроля результатов, оценивание результатов, определение и исправление ошибок, осуществление взаимоконтроля, обоснование правильности выполненной проверки. Сделан вывод о низком уровне сформированности самоконтроля у учащихся с задержкой психического развития.

Тhere is a problem of self-control in solving mathematical word problems. Defined criteria for study of formation of the final component of self-control. We consider a finite self, which is typical for children with mental retardation, because it provides a comparison of activities performed by certain rules at the beginning of activities. Characterized by the development of skills, which provides for remedial work, including exercise self-control results, evaluate results, to identify and correct errors, to mutual control, substantiate the correctness of a check. Concluded that a low level of formation of self-control in students with mental retardation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.522 + Ч435.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського