Прохоренко Л. Особливості формування кінцевого самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Дефектологія. - 2010. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено проблему самоконтролю під час розв'язання текстових математичних завдань у дітей із затримкою психічного розвитку. Визначено критерії, за якими досліджується сформованість кінцевого самоконтролю компонента. Розглянуто кінцевий самоконтроль, який є характерним для дітей із затримкою психічного розвитку, оскільки він передбачає порівняння виконаних дій із визначеними правилами на початку діяльності. Охарактеризовано розвиток умінь, які передбачає корекційна робота, - це уміння здійснювати самоконтроль результатів, оцінювати результат, визначати і виправляти помилки, здійснювати взаємоконтроль, обгрунтовувати правильність виконаної перевірки. Зроблено висновок про низький рівень сформованості самоконтролю в учнів із затримкою психічного розвитку. Освещена проблема самоконтроля при решении текстовых математических задач у детей с задержкой психического развития. Определены критерии, по которым исследуется сформированность конечного самоконтроля компонента. Рассмотрен конечный самоконтроль, который является характерным для детей с задержкой психического развития, поскольку он предусматривает сравнение выполненных действий по определенным правилам. Охарактеризовано развитие умений, которые предусматривает коррекционная работа, - это осуществление самоконтроля результатов, оценивание результатов, определение и исправление ошибок, осуществление взаимоконтроля, обоснование правильности выполненной проверки. Сделан вывод о низком уровне сформированности самоконтроля у учащихся с задержкой психического развития. Тhere is a problem of self-control in solving mathematical word problems. Defined criteria for study of formation of the final component of self-control. We consider a finite self, which is typical for children with mental retardation, because it provides a comparison of activities performed by certain rules at the beginning of activities. Characterized by the development of skills, which provides for remedial work, including exercise self-control results, evaluate results, to identify and correct errors, to mutual control, substantiate the correctness of a check. Concluded that a low level of formation of self-control in students with mental retardation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.522 + Ч435.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|