РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417982<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матвієнко О. В. 
Інформаційна освіта: теоретико-методологічні підходи / О. В. Матвієнко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2. - С. 88-96. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто роль інформаційної освіти в умовах інформатизації суспільства. Висвітлено теоретико-методологічні підходи до інформатики як до дисципліни циклу соціальних та гуманітарних наук. Запропоновано визначення поняття "інформаційна освіта" як системи, елементи якої становлять багаторівневу модель. Обгрунтовано важливість розвитку "медіа-освіти", її роль у формуванні особистості. Охарактеризовано інформаційну освіту як суттєво органічну частину та неодмінний вимір неперервної освіти, яка грунтується на інформаційно-комунікаційних, соціальних, гуманітарних науках і відповідних навчальних дисциплінах, дає постійно поновлювані знання, потрібні для життя й діяльності у високотехнологічному інформаційно насиченому суспільстві.

Рассмотрена роль информационного образования в условиях информатизации общества. Освещены теоретико-методологические подходы к информатике как к дисциплине цикла социальных и гуманитарных наук. Предложено определение понятия "информационное образование" как системы, элементы которой составляют многоуровневую модель. Обоснованы важность развития "медиа-образования", его роль в формировании личности. Отмечен ряд противоречий, связанных как с процессами информатизации, так и с общецивилизационными трансформационными процессами. Охарактеризовано информационное образование как существенно органическая часть и непременное измерение непрерывного образования, которая основывается на информационно-коммуникационных, социальных, гуманитарных науках и соответствующих учебных дисциплинах, дает постоянно обновляемые знания, необходимые для жизни и деятельности в высокотехнологическом информационно насыщенном обществе.

The role of information education in information society. Lit theoretical and methodological approaches to computer science as a discipline of the cycle of social sciences and humanities. Proposed definition of "information education" as a system whose elements constitute a multi-level model. Substantiated the importance of "media education" and its role in shaping personality. Noted a number of contradictions relating to both processes of informatization, and with the general civilization transformation. Characterized by the formation of information as much an organic part and an indispensable dimension of lifelong learning, it is based on information and communication, social, humanities, and relevant subjects, provides continuously updated knowledge necessary to live and work in high-tech information-saturated society.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського