РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418015<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриневич Л. М. 
Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти, а саме: встановлення державних стандартів, вироблення системи освітніх показників, збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу тощо. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати й аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти й ухвалення управлінських рішень про її розвиток.

Выделены общие основы построения национальных систем мониторинга качества образования, а именно: установление государственных стандартов, выработка системы образовательных показателей, сбор информации из различных источников данных с помощью соответствующих форм проведения мониторинга и др. Выявлены различия в подходах к национальному оцениванию знаний. Рассмотрено применение государственных экзаменов для мониторинга. Подчеркнуто, что создание и развитие национальной системы мониторинга качества образования на перечисленных принципах в Украине позволяет сполна использовать существующие формы мониторинга, активно внедрять новые, объединять и анализировать информацию из различных источников для отслеживания состояния системы среднего образования и принятия управленческих решений о ее развитии.

Obtained general framework for building national monitoring of quality of education of foreign countries, namely the establishment of state standards, development of educational indicators, collecting information from various data sources using the appropriate forms of monitoring, multilevel structure, conservation, and integration in education management information system; appropriate institutional support. Differences in approaches to a national assessment of knowledge. We consider the use of state exams to monitor. Emphasized that the establishment and development of a national system for monitoring the quality of education on these principles in Ukraine makes it possible to make full use of existing forms of monitoring, actively introduce new ones, combine and analyze information from various sources to track the status of secondary education and management decisions about its development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського