РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418176<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриневич Л. 
Розроблення і впровадження регіональних систем оцінювання якості природничої освіти: досвід США / Л. Гриневич // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 145-151. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано рекомендації Комітету з розроблення тестування досягнень з природничих наук у системі середньої освіти США для управлінців, науковців і вчителів з питань розроблення і запровадження систем оцінювання та моніторингу якості природничої освіти, зокрема, застосування системного підходу в оцінюванні у галузі природничих наук, розширення знань про процес навчання природничих наук, дотримання послідовності у системі оцінювання, використання різноманітних видів оцінювання, оцінювання пошукової роботи з природничих дисциплін, моніторинг навчальних досягнень учнів, підвищення якості підготовки вчителів, встановлення стандартів навчальних досягнень, підвищення ролі системи оцінювання якості природничої освіти. Розглянуто деякі аспекти практичного впровадження оцінювання якості природничої освіти в зв’язку з вступом в дію Закону «Жодної невстигаючої дитини» (No Child Left Behind Act, NCLB). Виявлено позитивні аспекти американського досвіду та можливості його застосування в Україні.

Проанализированы рекомендации Комитета по разработке тестирования достижений в области естественных наук в системе среднего образования США для управленцев, ученых и учителей по вопросам разработки и внедрения систем оценки и мониторинга качества естественнонаучного образования, в частности, применение системного подхода к оценке в области естественных наук, расширение знаний о процессе обучения естественных наук, соблюдение последовательности в системе оценивания, использование различных видов оценки, оценка поисковой работы по естественным дисциплинам, мониторинг учебных достижений учащихся, повышение качества подготовки учителей, установление стандартов знаний, повышение роли системы оценки качества естественнонаучного образования. Рассмотрены некоторые аспекты практического внедрения оценки качества естественнонаучного образования в связи с вступлением в действие Закона «Ни одного неуспевающего ребенка» (No Child Left Behind Act, NCLB). Выявлены положительные аспекты американского опыта и возможности его применения в Украине.

Article deals with the analysis of the recommendations of the Committee on Test design for K-12 Science Achievement for managers, scientists and teachers on the development and implementation of the science quality assessment and monitoring system. The positive aspects of American experience and their possible application in Ukraine were found.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7СПО) к8 + Б. р(7СПО)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського