РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419059<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савченко І. М. 
Історичні аспекти розвитку змісту професійної освіти та його уніфікація в Росії у педагогічному процесі XVII-XIX століть / І. М. Савченко // Постметодика. - 2011. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено історичні аспекти розвитку змісту професійної освіти та його уніфікації у педагогічному процесі XVII - XIX ст. як майбутнього фундаменту стандартизації в галузі початкової професійної освіти Російської Федерації. Проведено історіографічний аналіз проблеми на основі проблемно-хронологічного підходу, уточнено конект понять "стандартизація", "періодизація". Запропоновано періодизацію розвитку уніфікації змісту освіти, еволюція якого має тривекторний характер: науково-теоретичний, виробничий, освітній. Визначено особливості етапів розвитку змісту професійної освіти: принесення в національну традиційну ремісничу школу європейських елементів цехового учнівства; впровадження ступеневої освіти. Встановлено структурно-логічні зв'язки між її етапами. Розглянуто системоутворювальні чинники цього процесу.

Исследованы исторические аспекты развития содержания профессионального образования и его унификации в педагогическом процессе XVII - XIX ст. как будущего фундамента стандартизации в области начального профессионального образования Российской Федерации. Проведен историографический анализ проблемы на основе проблемно-хронологического подхода, уточнен коннект понятий "стандартизация", "периодизация". Предложена периодизация развития унификации содержания образования, эволюция которого имеет трехвекторный характер: научно-теоретический, производственный, образовательный. Определены особенности этапов развития содержания профессионального образования: привнесение в национальную традиционную ремесленную школу европейских элементов цехового ученичества; внедрение многоуровневого образования. Установлены структурно-логические связи между ее этапами. Рассмотрены системообразующие факторы этого процесса.

The article deals with evolutionary processes of the content of vocational education and unification of its first steps in Russia in XVII - XIX century, which today are considered by us as historical reasons for the emergence of new educational phenomenon of standardization in primary professional education in the Russian Federation that appeared in the late XX century. It is shown the dependence of economic growth in Russia on improving the content of vocational education and creation of the first schools which prepared workers for the industry. The backbone factors standardization are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського