РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419360<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Демченко В. 
Андрагогічний підхід до організації післядипломної освіти педагогічних кадрів / В. Демченко // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 21-26. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито специфічні чинники андрагогіки (як теорії навчання і виховання дорослих), зокрема у контексті післядипломної освіти педагогічних кадрів. Указано на рекомендацію V Міжнародної конференції в Гамбурзі урядам усіх держав розглядати андрагогіку як ключ до прогресу в ХІХ ст. і важливий напрям державної політики. Виділено та охарактеризовано основні підсистеми (буттєву, ціннісну, пізнавальну та практичну), які складають зміст сучасної парадигми андрагогіки як системи, та освітньо-інституційні принципи навчання дорослих. Висвітлено різницю між здатністю вчитися у дітей та дорослих за рівнями консерватизму, допитливості, набутим досвідом, за ставленням до джерела нових знань. Стверджується, що мета навчання особистості на всіх етапах її розвитку - послідовне осмислення навколишнього світу шляхом створення належних умов для формування природних задатків, а мета андрагогіки - поглибити наявні знання, сформувати навички самостійного засвоєння знань.

Раскрыты специфические факторы андрагогики (теории обучения и воспитания взрослых) в контексте последипломного образования педагогов. Указано на рекомендацию Международной конференции в Гамбурге правительствам всех государств рассматривать андрагогику важное направление государственной политики. Охарактеризованы четыре основные подсистемы (бытийная, ценностная, познавательная и практическая) в содержании современной парадигмы андрагогики как системы, и образовательно-институциональные принципы обучения взрослых. Освещены различия между способностью учиться у детей и взрослых по уровням консерватизма, любознательности, приобретенному опыту, по отношению к источнику новых знаний. Утверждается, что цель обучения личности на всех этапах ее развития - последовательное осмысление окружающего мира путем создания надлежащих условий для формирования природных задатков, а цель андрагогики - углубить имеющиеся знания, сформировать навыки самостоятельного усвоения знаний.

In the article the author reveals the problem of consideration of specific factors in the organization of postgraduate education of pedagogical workers, in particular the bases of andragogy - the science about the education of adults, The interpretation of concepts of andragogy and lifelong education is given in the article. The possibilities and prospects of adults' education and especially of persons with higher education, whose profession is also the education of others, are grounded in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського