Войцехівський М. Професійний розвиток учителів у системі підвищення кваліфікації / М. Войцехівський // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 15-16. - укp.Проблему професійного розвитку вчителів у системі підвищення кваліфікації (ПК) розглянуто в контексті проблеми якості неперервної освіти дорослих. Відзначено, що основа стратегії діяльності установ післядипломної освіти (ПО) полягає у пошуку інструментарію для забезпечення якості професійного зростання педагога. Виділено теоретичні умови ефективного функціонування системи ПО. Розглянуто досвід західних країн у ПК вчителів. Наголошено, що в останнє десятиліття пріоритетними напрямами дослідження європейських учених у сфері ПО були аналіз підготовки вчителів до участі в освітній реформі, консолідація організаційних структур у сфері ПО та раціоналізація національних систем ПО, підвищення якості ПО й підготовки вчителів, зосередження уваги на загальноєвропейських діях у сфері ПО педагогів. Підсумовано, що інститути ПК вчителів мають набути нового соціального статусу, і ставлення до них має змінитися як з боку освітянських управлінських органів, так і з боку адміністрації шкіл. Проблема профессионального развития учителей в системе повышения квалификации (ПК) рассмотрена в контексте проблемы качества непрерывного образования взрослых. Отмечено, что основа стратегии деятельности учреждений последипломного образования (ПО) состоит в поиске инструментария для обеспечения качества профессионального роста педагога. Выделены теоретические условия эффективного функционирования системы ПО. Отмечено, что в последнее десятилетие приоритетными направлениями исследования европейских ученых в области ПО были анализ подготовки учителей к участию в образовательной реформе, консолидация организационных структур в сфере ПО и рационализация национальных систем ПО, повышение качества ПО и подготовки учителей, сосредоточение внимания на общеевропейских действиях в сфере ПО педагогов. Подытожено, что отношение к институтам ПК учителей должно измениться как со стороны образовательных управленческих органов, так и со стороны администрации школ. The problem of the professional development of teachers in training considered in the context of the problem as a continuous education of adults in three relatively independent aspects: as a social and pedagogical phenomenon as the process develops intime under the influence of certain factors of object and as a social institution. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.517(4УКР)78 + Ч421.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|