РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419599<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Войцехівський М. 
Професійний розвиток учителів у системі підвищення кваліфікації / М. Войцехівський // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 15-16. - укp.

Проблему професійного розвитку вчителів у системі підвищення кваліфікації (ПК) розглянуто в контексті проблеми якості неперервної освіти дорослих. Відзначено, що основа стратегії діяльності установ післядипломної освіти (ПО) полягає у пошуку інструментарію для забезпечення якості професійного зростання педагога. Виділено теоретичні умови ефективного функціонування системи ПО. Розглянуто досвід західних країн у ПК вчителів. Наголошено, що в останнє десятиліття пріоритетними напрямами дослідження європейських учених у сфері ПО були аналіз підготовки вчителів до участі в освітній реформі, консолідація організаційних структур у сфері ПО та раціоналізація національних систем ПО, підвищення якості ПО й підготовки вчителів, зосередження уваги на загальноєвропейських діях у сфері ПО педагогів. Підсумовано, що інститути ПК вчителів мають набути нового соціального статусу, і ставлення до них має змінитися як з боку освітянських управлінських органів, так і з боку адміністрації шкіл.

Проблема профессионального развития учителей в системе повышения квалификации (ПК) рассмотрена в контексте проблемы качества непрерывного образования взрослых. Отмечено, что основа стратегии деятельности учреждений последипломного образования (ПО) состоит в поиске инструментария для обеспечения качества профессионального роста педагога. Выделены теоретические условия эффективного функционирования системы ПО. Отмечено, что в последнее десятилетие приоритетными направлениями исследования европейских ученых в области ПО были анализ подготовки учителей к участию в образовательной реформе, консолидация организационных структур в сфере ПО и рационализация национальных систем ПО, повышение качества ПО и подготовки учителей, сосредоточение внимания на общеевропейских действиях в сфере ПО педагогов. Подытожено, что отношение к институтам ПК учителей должно измениться как со стороны образовательных управленческих органов, так и со стороны администрации школ.

The problem of the professional development of teachers in training considered in the context of the problem as a continuous education of adults in three relatively independent aspects: as a social and pedagogical phenomenon as the process develops intime under the influence of certain factors of object and as a social institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.517(4УКР)78 + Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського