Савченко Л. О. Індивідуальний підхід до навчання як складова успішності навчання в вищих навчальних закладах / Л. О. Савченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 27. - С. 21-25. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.На основі досліджень визначено ефективність впровадження індивідуального підходу до навчання як складової успішності навчально-пізнавальної діяльності у ВНЗ. З'ясовано, що індивідуальний підхід носить двосторонній характер і тісно пов'язаний з педагогічним тактом вчителя. Наголошено, що введення в навчальний процес особистісного підходу та ігрових технологій у навчанні позитивно позначилось на зростанні інтересу та пізнавальної активності студентів. На основании исследований определена эффективность внедрения индивидуального подхода к обучению как составляющей успешной учебно-познавательной деятельности в ВУЗ. Выяснено, что индивидуальный подход носит двусторонний характер и тесно связан с педагогическим тактом учителя. Подчеркнуто, что введение в учебный процесс личностного подхода и игровых технологий в обучении позитивно сказалось на повышении интереса и познавательной активности студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|