Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000429011<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мартинюк М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід як чинник прогнозування і побудови моделей педагогічної природничо-наукової освіти : монографія / М. Т. Мартинюк, С. І. Бондаренко, О. В. Браславська, Н. М. Бріт, В. Ф. Валюк; ред.: М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук. - Умань : Жовтий О.О., 2013. - 173 c. - Бібліогр.: с. 169-172 - укp.Вперше запропоновано теоретичні та методичні засади створення нової педагогічної системи підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін на основі інтегративного функціонально-галузевого підходу за умов неперервної освіти. Обгрунтовано зміст фундаментальної і методичної підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін на основі інтеграції та диференціації навчання. Удосконалено методичні підходи до формування фахових і професійних компетенцій в майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін. Розвинено методичні підходи щодо підготовки вчителя до формування ключових і предметних компетенцій учнів у процесі вивчення навчальних предметів освітньої галузі "Природознавство". Розроблено єдину педагогічну систему підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" на основі інтеграції і диференціації навчання за умов ступеневої освіти та кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Обгрунтовано мету, зміст, форми, методи та технології вищої педагогічної освіти природного профілю на основі інтеграції і диференціації навчання. Створено модель самоосвітньої діяльності студентів щодо формування природничо-наукових знань, яка характеризується органічним поєднанням змістового, процесуального та мотиваційного компонентів засобами моніторингу якості навчальних досягнень. Доведено дидактичну доцільність і необхідність запровадження ІТ у процес фахової та професійно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін за традиційної дистанційної форм організації навчально-виховного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА778892 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|