РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000429011<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мартинюк М. Т. 
Інтегративний функціонально-галузевий підхід як чинник прогнозування і побудови моделей педагогічної природничо-наукової освіти : монографія / М. Т. Мартинюк, С. І. Бондаренко, О. В. Браславська, Н. М. Бріт, В. Ф. Валюк; ред.: М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук. - Умань : Жовтий О.О., 2013. - 173 c. - Бібліогр.: с. 169-172 - укp.

Вперше запропоновано теоретичні та методичні засади створення нової педагогічної системи підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін на основі інтегративного функціонально-галузевого підходу за умов неперервної освіти. Обгрунтовано зміст фундаментальної і методичної підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін на основі інтеграції та диференціації навчання. Удосконалено методичні підходи до формування фахових і професійних компетенцій в майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін. Розвинено методичні підходи щодо підготовки вчителя до формування ключових і предметних компетенцій учнів у процесі вивчення навчальних предметів освітньої галузі "Природознавство". Розроблено єдину педагогічну систему підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" на основі інтеграції і диференціації навчання за умов ступеневої освіти та кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Обгрунтовано мету, зміст, форми, методи та технології вищої педагогічної освіти природного профілю на основі інтеграції і диференціації навчання. Створено модель самоосвітньої діяльності студентів щодо формування природничо-наукових знань, яка характеризується органічним поєднанням змістового, процесуального та мотиваційного компонентів засобами моніторингу якості навчальних досягнень. Доведено дидактичну доцільність і необхідність запровадження ІТ у процес фахової та професійно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін за традиційної дистанційної форм організації навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778892 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського