Визначено зміст та основні орієнтири у роботі вчителя над формуванням комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів. З'ясовано суть понять і структуру комунікативної компетентності як предметної та ключової. Запропоновано поетапну (вікову) градацію та рівні розвитку комунікативної компетентності для кожного етапу здобування освіти.
Шифр НБУВ: Ж69372Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"