Проценко І. І. Евристичний діалог у формуванні професійно-творчих умінь майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. І. Проценко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії. З'ясовано суть навчального евристичного діалогу, розкрито його роль і дидактичні можливості у формуванні професійно-творчих умінь майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтовано дидактичну модель застосування евристичного діалогу для формування професійно-творчих умінь студентів гуманітарних спеціальностей, яка включає підготовчо-мотиваційний, процесуально-діяльнісний і рефлексивно-діагностичний компоненти. Експериментально перевірено ефективність розробленої моделі, уточнено критерії та показники рівнів сформованості професійно-творчих умінь у майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14 + Ч48.518.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА400511 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|