Зданевич Л. В. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дезадаптованими дітьми : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Зданевич; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2014. - 44 c. - укp.Розглянуто теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до професійної діяльності з дезадаптованими дітьми. На підставі застосування поліпарадигмального підходу науково обгрунтовано концепцію підготовки майбутнього вихователя такого закладу до професійної діяльності, змістовою основою якої є авторська модель, що містить взаємозалежні та взаємодоповнювальні підсистеми: організаційно-діагностичну, змістово-діяльнісну та рефлексивно-прогностичну. Упроваджено систему підготовки майбутнього вихователя до професійної діяльності на основі використання стандартизованих і валідизованих діагностичних методів та інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено структурні компоненти професійної готовності майбутнього вихователя до роботи з дезадаптованими дошкільниками (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-технологічний, інформаційно-комунікативний і рефлексивно-самоосвітній). Науково-методичні засади реалізації авторської моделі відтворено та деталізовано в межах педагогічного експерименту, який підтвердив ефективність авторської моделі. Результати дослідження впроваджено в практику діяльності ВНЗ і ДНЗ України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА407422 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|