Сичевська Н. С. Формування фахової компетентності майбутніх техніків-технологів у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Сичевська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 22 c. - укp.Визначено структуру фахової компетентності техніка-технолога, що містить етично-поведінковий, соціальний, мотиваційний, когнітивний і процесуальний компоненти, які складають інтеграційну єдність і формуються блоками основних компетенцій: загальнокультурних, соціально-психологічних, загальнопрофесійних і спеціальних. Запропоновано організаційно-педагогічні умови (поєднання компетентнісного й особистісно-діяльнісного підходів під час вивчення професійно орієнтованих дисциплін; урахування в змісті професійно орієнтованих дисциплін вимог роботодавця, інновацій у техніці, технологіях виробництва, організації праці; інтеграція знань з дисциплін циклів математичної, природничо-наукової та професійно-практичної підготовки). Розроблено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-когнітивний, операційно-діяльнісний, особистісно-корпоративний), показники та рівні сформованості фахової компетентності. Запропоновано модель формування фахової компетентності майбутнього техніка-технолога. Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА387982 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|