Липова Л. Фундаментальність знань - основний чинник професійного іміджу педагога / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто актуальне питання сьогодення – набуття фундаментальних знань спеціалістів у галузі освіти. Охарактеризовано найважливіші та необхідні риси для вчителя, окрім фундаментальних фахових знань – професійна ерудиція, методична компетентність, рефлексія, цілепокладання, високий рівень комунікативних навичок, постійне професійне самовдосконалення. Вказано, що сьогодні фундаменталізація розглядається як основа розвитку інноваційної освіти в цілому. Відзначено, що фундаменталізація освіти – системне, цілісне, всеохоплююче збагачення навчального процесу знаннями, уміннями та методами дослідницького, творчого мислення. З’ясовано, що метод наукового пізнання є основним чинником набуття фундаментальних природничих знань. Доведено, що засвоєння учнями природничих знань зумовлюють необхідність приділення особливої уваги вчителів природничих предметів і методистів Інститутів післядипломної педагогічної освіти питанням формування в учня фундаментальних знань. Рассмотрены актуальные вопросы - приобретение фундаментальных знаний специалистов в области образования. Охарактеризованы важнейшие и необходимые черты для учителя, кроме фундаментальных профессиональных знаний - профессиональная эрудиция, методическая компетентность, рефлексия, целеполагание, высокий уровень коммуникативных навыков, постоянное профессиональное самосовершенствование. Указано, что сегодня фундаментализация рассматривается как основа развития инновационного образования в целом. Отмечено, что фундаментализация образования - системное, целостное, всеобъемлющее обогащение учебного процесса знаниями, умениями и методами исследовательского, творческого мышления. Выяснено, что метод научного познания является основным фактором приобретения фундаментальных естественных знаний. Доказано, что усвоение учащимися естественнонаучных знаний обусловливают необходимость уделять особое внимание учителей естественных предметов и методистов институтов последипломного педагогического образования вопросам формирования в ученика фундаментальных знаний. Pressing questions - the acquisition of basic knowledge of experts in the field of education. Characterized by the most important and necessary features for a teacher than basic professional knowledge - the professional knowledge, methodical competence, reflection, goal-setting, high level of communication skills, continuing professional self-improvement. It is noted that fundamentalization education - a systemic, holistic, comprehensive enrichment of the educational process knowledge, skills and methods of research and creative thinking. It was found that the method of scientific knowledge is a major factor acquisition of basic knowledge of natural. It is proved that the assimilation of the students naturally scientific knowledge necessitate a focus on natural sciences teachers and trainers of postgraduate institutes of teacher education on the formation of the student basic knowledge. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|