РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508108<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Липова Л. 
Фундаментальність знань - основний чинник професійного іміджу педагога / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто актуальне питання сьогодення – набуття фундаментальних знань спеціалістів у галузі освіти. Охарактеризовано найважливіші та необхідні риси для вчителя, окрім фундаментальних фахових знань – професійна ерудиція, методична компетентність, рефлексія, цілепокладання, високий рівень комунікативних навичок, постійне професійне самовдосконалення. Вказано, що сьогодні фундаменталізація розглядається як основа розвитку інноваційної освіти в цілому. Відзначено, що фундаменталізація освіти – системне, цілісне, всеохоплююче збагачення навчального процесу знаннями, уміннями та методами дослідницького, творчого мислення. З’ясовано, що метод наукового пізнання є основним чинником набуття фундаментальних природничих знань. Доведено, що засвоєння учнями природничих знань зумовлюють необхідність приділення особливої уваги вчителів природничих предметів і методистів Інститутів післядипломної педагогічної освіти питанням формування в учня фундаментальних знань.

Рассмотрены актуальные вопросы - приобретение фундаментальных знаний специалистов в области образования. Охарактеризованы важнейшие и необходимые черты для учителя, кроме фундаментальных профессиональных знаний - профессиональная эрудиция, методическая компетентность, рефлексия, целеполагание, высокий уровень коммуникативных навыков, постоянное профессиональное самосовершенствование. Указано, что сегодня фундаментализация рассматривается как основа развития инновационного образования в целом. Отмечено, что фундаментализация образования - системное, целостное, всеобъемлющее обогащение учебного процесса знаниями, умениями и методами исследовательского, творческого мышления. Выяснено, что метод научного познания является основным фактором приобретения фундаментальных естественных знаний. Доказано, что усвоение учащимися естественнонаучных знаний обусловливают необходимость уделять особое внимание учителей естественных предметов и методистов институтов последипломного педагогического образования вопросам формирования в ученика фундаментальных знаний.

Pressing questions - the acquisition of basic knowledge of experts in the field of education. Characterized by the most important and necessary features for a teacher than basic professional knowledge - the professional knowledge, methodical competence, reflection, goal-setting, high level of communication skills, continuing professional self-improvement. It is noted that fundamentalization education - a systemic, holistic, comprehensive enrichment of the educational process knowledge, skills and methods of research and creative thinking. It was found that the method of scientific knowledge is a major factor acquisition of basic knowledge of natural. It is proved that the assimilation of the students naturally scientific knowledge necessitate a focus on natural sciences teachers and trainers of postgraduate institutes of teacher education on the formation of the student basic knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського