РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528992<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Березівська Л. 
Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" / Л. Березівська // Рідна шк.. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 1950-х рр. - 1964 р. Особливу увагу сконцентровано на причинах актуалізації диференційованого підходу в період “хрущовської” шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв’язку школи з життям та про подальший розвиток системи народної освіти в УРСР (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, водночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.

Раскрыты особенности государственной образовательной политики советского правительства по дифференциации организации и содержания школьного образования второй половины 1950-х гг. – 1964 г. Особое внимание сконцентрировано на причинах актуализации дифференцированного подхода в период “хрущевской” школьной реформы. На основе анализа Закона об укреплении связи школы с жизнью и о дальнейшем развитии системы народного образования в УССР (1959 г.) показано, что в Украине функционировала государственная, централизованная, одновременно дифференцированная, прежде всего за профессионально ориентированным, территориально-экономическим, социальным, возрастным, частично национальным и гендерным и другим критериям, система школьного образования.

The features of the state educational policy of the Soviet government to differentiate the organization and content of school education of the second half 50-ies in 1964. Particular attention is focused on the reasons for updating a differentiated approach during the “Khrushchev” school reform. On the basis of analyzing the law on strengthening communication between school and life, and the further development of the public education system in the Ukrainian Soviet Socialist Republic (1959) have shown that the state functioned in Ukraine, centralized, while differentiated, primarily professionally oriented, territorial, economic, social, age, partly national and gender and other criteria, the school system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського