Проценко І. І. Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі змістово-процесуальної евристичної діалогової діяльності / І. І. Проценко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 140-143. - Бібліогр.: 3 назв - укp.Розглянуто основні евристичні способи та методи формування професійно-творчих педагогічних умінь майбутнього вчителя на основі інноваційного вивчення матеріалу – евристичної діалогової взаємодії з активною запитальною діяльністю студентів. Наголошено на тому, що стимулювання різних видів навчально-пізнавальної діяльності сприяють успішному формуванню та закріпленню у студентів важливих діалогових професійно-творчих умінь. Рассмотрены основные эвристические способы и методы формирования профессионально-творческих педагогических умений будущего учителя на основе инновационного изучения материала - эвристического диалогового взаимодействия с активной вопросительной деятельностью студентов. Подчеркнуто, что стимулирование различных видов учебно-познавательной деятельности способствуют успешному формированию и закреплению у студентов важных диалоговых профессионально-творческих умений. In the article basic heuristic methods and methods of forming of professionally-creative abilities of future teacher are examined on the basic of innovative study of material - heuristic dialogue co-operating with active interrogative activity of students. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|