РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573284<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Липова Л. 
Природнича освіта і професіоналізм педагога / Л. Липова, М. Войцехівський // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 64-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Відзначено, що сучасним механізмом оновлення педагогічної освіти є фахова підготовка вчителя до інноваційної діяльності та відображено умови її реалізації. Розкрито провідну роль природничих наук у змісті шкільної освіти. Визначено, що для досягнення мета-предметних результатів у процесі вивчення природничих наук педагог повинен володіти компетентностями в галузі професійної грамотності і вмінь організувати діяльність учнів щодо засвоєння природничих предметів. Розглянуто сучасну методологічну основу інновацій в науці. Аргументовано, що навчальний процес у системі ППО має бути дослідницьким за своєю сутністю для суб'єктів навчання. Зосереджено увагу на необхідності формування в учнів загальної наукової грамотності на базі широкого застосування шкільного експерименту. Проаналізовано етапи наукового пізнання в узагальненому вигляді та в учительській практиці, які мають велику виховну цінність та стимулюють прояв творчої кмітливості учнів.

Отмечено, что современным механизмом обновления педагогического образования является профессиональная подготовка учителя к инновационной деятельности и отображены условия её реализации. Зафиксирована ведущая роль естественных наук в содержании школьного образования. Определено, что для достижения мета-предметных результатов в процессе изучения естественных наук педагог должен обладать компетенциями в области профессиональной грамотности и умений организовать деятельность учащихся по усвоению естественнонаучных предметов. Рассмотрена современная методологическая основа инноваций в науке. Аргументировано, что учебный процесс в системе ППО должен быть исследовательским по своей сути для субъектов обучения. Сосредоточено внимание на необходимости формирования у учащихся общей научной грамотности на базе широкого применения школьного эксперимента. Прослежены этапы научного познания в обобщенном виде и в учительской практике, которые имеют большую воспитательную ценность и стимулируют проявление творческой смекалки учеников.

It was noted that modern update mechanism of teacher education is training teachers for innovative activity and the conditions of its realization were displayed. The leading role of the natural sciences in the content of school education was fixed. Determined that teacher should have competence in field of vocational literacy and should have skills to organize the activities of pupils in mastering of the natural science subjects in order to achieve meta-subject results in the study of natural sciences. The modern methodological basis of innovations in science was considered. Argued that the learning process in the PPE should be essentially research for the subjects of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського