РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573287<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сіданіч І. 
Концептуальні засади періодизації розвитку духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі ХХ - початку ХХІ ст. / І. Сіданіч // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 74-81. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наукові засади духовно-морального виховання дітей в українській школі поділено на теоретичні, методичні й організаційно-педагогічні. Стан вітчизняної школи розглянуто як відображення суспільно-економічної та політичної ситуації в культурно-освітній сфері країни. Охарактеризовано періодизації різних педагогічних явищ та процесів, запропоновані такими дослідниками, як В. Ворожбіт, О. Сухомлинська, Н. Гупан, О. Пометун, Д. Дзвінчук, Л. Березівська. Запропоновано авторську періодизацію становлення теорії та практики духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі 1900 - 2012 рр., що складається з п'яти періодів. Розкрито зміст кожного з них з виокремленням більш коротких етапів. З'ясовано процеси, які визначали подальше становлення шкільної освіти чи зумовлювали її зміни або реформування.

Научные основы духовно-нравственного воспитания детей в украинской школе поделены на теоретические, методические и организационно-педагогические. Состояние отечественной школы рассмотрено как отражение общественно-экономической и политической ситуации в культурно-образовательной сфере страны. Охарактеризованы периодизации различных педагогических явлений и процессов, предложенные такими исследователями, как В. Ворожбит, О. Сухомлинская, Н. Гупан, А. Пометун, Д. Дзвинчук, Л. Березовская. Предложена авторская периодизация становления теории и практики духовно-нравственного воспитания детей в отечественной школе 1900 - 2012 гг., состоящая из пяти периодов. Раскрыто содержание каждого из них с выделением более коротких этапов. Выяснены процессы, которые определяли дальнейшее становление школьного образования или обусловили его изменение или реформирование.

Scientific basis for the spiritual and moral education of children in Ukrainian schools were divided into theoretical, methodological, organizational and pedagogical. The state of the national school was considered as a reflection of the socio-economic and political situation in the cultural and educational sphere of the country. The periodization of different pedagogical phenomena and processes proposed by researchers such as V. Vorozhbit, O. Sukhomlinska, N. Gupal, A. Pometun, D. Dzvinchuk, L. Berezovska were characterized. The author's periodization of formation of the theory and practice of spiritual and moral education of children in the national school 1900 - 2012 consisting of five periods was proposed. The content of each of them with the release of the shorter stages were revealed. The processes that have determined the further formation of school education or have caused his change or reform were clarified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського