Методика комплексної бальної оцінки рівня психофізіологічної і психічної адаптації учнів старших класів і студентів / І. В. Сергета, О. Є. Александрова, Р. В. Теклюк, О. П. Мостова, Н. В. Стоян, І. Л. Дунець // Довкілля та здоров'я. - 2013. - № 2. - С. 25-29. - укp.Науково обгрунтовано методику комплексного бального оцінювання рівня психофізіологічної та психічної адаптації учнів старших класів і студентів, що дозволяє об'єктивно оцінити зміни з боку провідних психофізіологічних функцій і особистісних особливостей і виявити особливості перебігу адаптаційних процесів у дівчат і юнаків, а також розробити індивідуальну стратегію використання засобів психофізіологічної дії на організм і психо-гігієнічної корекції наявного відхилення в процес становлення особи. Научно обоснована методика комплексной балльной оценки уровня психофизиологической и психической адаптации учащихся старших классов и студентов, позволяющая объективно оценить изменения со стороны ведущих психофизиологических функций и личностных особенностей и выявить особенности течения адаптационных процессов у девушек и юношей, а также разработать индивидуальную стратегию использования средств психофизиологического воздействия на организм и психогигиенической коррекции имеющихся отклонений в процессах становления личности. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-3 + Ю952.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15205 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|