РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707973<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панчук О. Ю. 
Гігієнічні основи комплексної оцінки особливостей перебігу професійної адаптації та формування високої професійної придатності студентів, що здобувають стоматологічний фах у закладах вищої медичної освіти / О. Ю. Панчук, І. В. Сергета // Укр. журн. з проблем медицини праці. - 2016. - № 4. - С. 44-57. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Невід'ємними компонентами сучасних стратегій, спрямованих на визначення рівня професійної придатності осіб, які здобувають певний фах, є проведення професіографічної оцінки, наукове обгрунтування професіограм, психофізіограм та психограм, розроблення методик оцінки перебігу професійної адаптації. Мета дослідження - наукове обгрунтування методики комплексної бальної оцінки особливостей перебігу професійної адаптації та формування високої професійної придатності студентів, що здобувають стоматологічний фах у закладах вищої медичної освіти. Дослідження проводено на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова з залученням спеціалістів, що мають досвід діяльності в галузі гігієнічної оцінки професіографічних проблем, та фахівців-практиків стоматологічної сфери зі стажем професійної діяльності не менше ніж 7 - 10 років. В основі розроблення методичних підходів до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей формування високої професійної придатності є метод експертних оцінок із застосуванням методик групової експертизи з наступним ранжуванням та попарного порівняння. Використано комплекс сучасних психофізіологічних і психодіагностичних досліджень. Статистичний аналіз одержаних результатів проведено на підставі застосування пакета прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу "Statistica 6.1 for Windows". У ході проведеного дослідження науково обгрунтовано методику комплексної бальної оцінки особливостей перебігу професійної адаптації та формування високої професійної придатності студентів, що здобувають стоматологічний фах у закладах вищої медичної освіти, яка передбачає наступні етапи: визначення ступеня вираження провідних професійно-значущих психофізіологічних функцій і особливостей особистості для основних спеціальностей стоматологічного профілю; оцінку одержаних результатів у балах згідно з даними спеціально створених шкал рівня їх вираження; визначення величин показників психофізіологічної та особистісної детермінант професійної придатності студентів; оцінку та змістовне трактування їх значень на підставі застосування критеріїв кількісної та якісної оцінки; визначення індивідуалізованих стратегій застосування профілактичних заходів. Висновки: розроблена методика комплексної бальної оцінки особливостей перебігу професійної адаптації та формування високої професійної придатності студентів, що здобувають стоматологічний фах у закладах вищої медичної освіти, надає змогу розрахувати значення показників психофізіологічної та особистісної професійно-значущих детермінант професійної придатності, обгрунтувати індивідуалізовані стратегії застосування засобів профілактичного змісту, встановити провідні напрями засобів психофізіологічного впливу та психогігієнічної корекції зрушень, які мають місце.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.791 + Р11(4УКР)р86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25332 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського