Семеніхіна О. В. Теорія і практика формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Семеніхіна; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ, 2017. - 39 c. - укp.Теоретико-експериментальним шляхом досліджено проблеми формування професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань (ЗКВМЗ). Розкрито теоретичні та методичні засади дослідження проблеми готовності вчителя математики використовувати ЗКВМЗ і процесу її вирішення. Визначено, що під готовністю до використання ЗКВМЗ слід розуміти інтегративне формування особистості, яке виявляється у формах активності щодо здійснення професійної діяльності на основі ЗКВМЗ, забезпечує виконання відповідних типових навчальних і професійних завдань на основі ЗКВМЗ, дозволяє прогнозувати ефективність залучення ЗКВМЗ, є основою для професійного самовдосконалення. Доведено методологічну значущість компетентнісного, інтегрованого, системного, акмеологічного та діяльнісного підходів у формуванні готовності до використання ЗКВМЗ. Визначено структурні компоненти готовності (особистісний, когнітивний, процесуальний, рефлексивний), які охарактеризовано критеріями (мотиваційний, теоретичний, технологічний і аналітичний) та їх показниками. Розроблено організаційно-педагогічну модель формування готовності до використанням ЗКВМЗ майбутніми вчителями математики за умови професійної педагогічної підготовки й експериментально доведено її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428065 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|