Засєкіна Т. М. Дидактичні засади реалізації інтегративного підходу в шкільній природничій освіті : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Засєкіна; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава, 2021. - 40 c. - укp.На методологічному, теоретичному та процесуальному рівнях досліджено проблему реалізації інтегративного підходу в шкільній природничій освіті. На основі аналізу науково-педагогічної літератури визначено ступінь наукового розроблення проблеми формування цілісних природничо-наукових знань учнів закладів загальної середньої освіти. Досліджено теоретичні та практичні аспекти педагогічної інтеграції, формування структури й змісту шкільної природничої освіти та сформовано теоретичний базис дослідження, який визначає систему ідей, концепцій, вихідних категорій, основних дефініцій, що розкривають сутність поняття "інтегративний підхід", зміст та значення цього підходу в шкільній природничій освіті; концептуальні засади побудови дидактичної системи навчання природничих предметів на засадах інтегративного підходу, її моделі та дидактичні засади реалізації інтегративного підходу в навчанні природничих предметів (дидактичні умови, технології навчання, навчально-методичне забезпечення. Спроєктовано нову модель шкільної природничої освіти. На основі дослідницько-експериментальної перевірки дидактичної системи доведено ефективність її практичної реалізації щодо формування цілісності знань і вмінь учнів з природничих предметів на засадах інтегративного підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-252,022 + Ч421.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА448616 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|