РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000800611<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стома В. М. 
Інформаційно-цифрова компетентність вчителя та її розвиток у процесі професійної підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей : монографія / В. М. Стома, О. В. Семеніхіна; ред.: О. В. Семеніхіна. - Суми : Цьома С. П., 2021. - 247 c. - Бібліогр.: с. 165-220 - укp.

висвітлено проблему розвитку інформаційно- цифрової компетентності майбутніх учителів природничо- математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ 8 1.1. Компетнтнісні основи підготовки вчителів природничо- математичних спеціальностей 8 1.2. Інформаційно-цифрова компетентність: сутність і структура.. 25 1.3. Критерії, показники і рівні розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей 53 Висновки до розділу 1 61 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО- ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ 63 2.1. Методологічні основи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки 63 2.2. Моделювання розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки 78 2.3. Особливості реалізації авторської моделі 84 Висновки до розділу 2 115 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ 117 3.1. Опис етапів педагогічного експерименту 117 3.2. Статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту 137 Висновки до розділу 3 161 висновки 163 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 165 ДОДАТКИ 204 З Отже, соціальна значущість проблеми розвитку ІЦ компетентності майбутніх УПМС у процесі їх професійної підготовки, її недостатня теоретична й практична розробленість, потреба вирішення означених суперечностей зумовили вибір теми наукового дослідження «Інформаційно-цифрова компетентність вчителя та її розвиток у процесі професійної підготовки вчителів природничо- математичних спеціальностей». Методологічну основу дослідження становлять положення теорії наукового пізнання, Концепція Нової української школи, психологічні теорії мислення, теорія поетапного формзумових дій, теорія розвивального навчання, сучасні концепції розвитку шкільної та вищої природничо-математичної освіти, загальнофілософські ідеї гуманістичного розуміння дорослої людини як активного, творчого суб'єкта професійної діяльності, найвищої цінності суспільства. У першому розділі досліджено теоретичні основи проблеми розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей, охарактеризовано сутність і структуру інформаційно-цифрової компетентності, описано діагностичний апарат дослідження. У другому розділі описано авторську модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. У третьому розділі описано основні етапи експериментальної роботи, завдання, зміст і педагогічного експерименту, наведено статистичний аналіз емпіричних даних. Проведене дослідження не претендує на остаточне вирішення проблеми розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. Подальших наукових пошуків потребує розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей в системі підвищення кваліфікації, в умовах неформального навчання на відкритих освітніх платформах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856882 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського