Bazeliuk V. The system of formation and diagnosis of levels of innovation and entrepreneurship competence of the future managers of education in the conditions of the knowledge economy = Система формування і діагностики рівнів інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах економіки знань / V. Bazeliuk, S. Kubitskyi, Ya. Rudyk, Z. Ryabova, O. Novak // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 4. - С. 550-558. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.Розглянуто проблему формування та діагностики рівнів інноваційно-підприємницької компетентності (ІПК) майбутніх менеджерів освіти в умовах економіки знань. Мета дослідження - теоретичне обгрунтування та експериментальна перевірка системи формування та діагностики рівнів ІПК майбутніх менеджерів освіти у закладі вищої освіти в умовах економіки знань. Визначено ІПК менеджера освіти як інтегровану особистісно-професійну, соціально значущу якісну характеристику майбутнього фахівця, який володіє певним рівнем сформованих знань, умінь, цінностей, ставлень, досвіду, якостей. Дослідження є системою, яка включає матрицю оцінювання, що містить характеристику рівнів, критеріїв і показників ІПК майбутніх менеджерів освіти та технологію оцінювання. Необхідною умовою розв'язання проблеми підготовки майбутніх менеджерів освіти до управлінської діяльності є формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного, діяльнісного, особистісного та оцінно-рефлексивного компонентів, як необхідних складових їхньої ІПК. Результати практичного застосування ІПК показали, що велика частка студентів пробує власні сили у відкритті та реєстрації власного бізнесу. Підняття рівня зареєстрованих підприємств студентами за 2008 - 2018 рр. у понад 30 разів є свідченням не тільки запровадження цифрових технологій у навчання, а й зростаюча доступність інформаційних технології та Інтернету. Частка студентів, що планують відкриття власної справи після завершення навчання, сягає 50 %, однак досягають запланованих цілей трохи більше 10 %. Усього 2,5 % студентів планують долучитися до родинного бізнесу, у перспективі ця частка може зрости до 4,5 %. Застосування системи забезпечило позитивну динаміку формування ІПК майбутніх менеджерів освіти у всіх її структурних компонентах. Результати впровадження системи підтверджують її ефективність і доцільність застосування в освітньому процесі закладів вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.0 р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|