Гриневич Л. М. Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа" / Л. М. Гриневич, О. О. Ліннік, І. П. Старагіна // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2022. - № 2. - С. 28-34. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розкрито особливості формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа" (НУШ). Проаналізовано потенціал державних стандартів щодо їх формування, подано результати моніторингового дослідження щодо сформованості наскрізних умінь в учнів початкової школи. Результати дослідження засвідчили, що найкраще в учнів розвинені навички, пов'язані з особистісною та соціальними сферами: співпраця, керування емоціями. Найгірше розвинені уміння, пов'язані із когнітивною сферою: критичне та системне мислення, читання з розумінням, обгрунтування власної позиції. В учнів експериментальних шкіл виявлено перевагу над іншими учнями за низкою наскрізних умінь.
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|