РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832044<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Биков В. 
Концептуальні засади створення "Української електронної енциклопедії освіти" / В. Биков, О. Буров, Л. Лупаренко, О. Пінчук, А. Яцишин // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 36, № 4. - С. 7-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

У науково-освітньому просторі України досі не існує єдиної спеціалізованої галузевої цифрової науково-освітньої інформаційно-довідкової системи, що містила б у вільному доступі енциклопедичні науково достовірні та сучасні тлумачення термінології педагогіки та психології. З огляду на це, особливої актуальності набуває проєктування та впровадження вітчизняної веборієнтованої освітянської енциклопедії. Для досягнення мети здійснено аналіз науково-методичної та науково-технічної літератури, нормативно-правової документації, чинних вітчизняних і міжнародних стандартів із досліджуваної проблематики; узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду використання веборієнтованих енциклопедій у науково-педагогічній діяльності. Описано цілі, завдання, нормативно правове-підгрунтя створення відкритої "Української електронної енциклопедії освіти"; описано потенційну цільову аудиторію, учасників, характеристики та принципи створення цифрового довідкового ресурсу, типи статей і вимоги до них, технічну та дизайн-концепції. Розглянуто структуру та функціонал сайту, характеристики засобів пошуку даних, ергономічні вимоги та етапи реалізації проекту. Зроблено висновки, що проектована інтернет платформа надасть можливість зібрати на єдиному ресурсі значний за обсягом поняттєво-термінологічний апарат педагогіки та психології. Вона репрезентуватиме найсучасніші знання з наук про освіту в зручному для користування форматі, що відповідає розвиткові цифрових технологій і враховує потреби різних категорій користувачів. У ній будуть представлені найвидатніші освітяни, педагоги та психологи; інтерпретовані явища, поняття та терміни; описано вплив різних інституцій, закладів вищої освіти та організацій на розвиток освіти та психології; відображено розвиток поглядів на освіту, виховання та психологію та динаміку наукових уявлень у цих галузях знань.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського