РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832112<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Попова Н. В. 
Digital інновації та їх вплив на транспортно-логістичні організації в умовах VUCA / Н. В. Попова, В. Г. Шинкаренко, О. М. Криворучко // Економіка трансп. комплексу : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 39. - С. 5-21. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

VUCA світ, який характеризується швидкістю змін, невизначеністю, складністю та неоднозначністю подій, що відбуваються, впливає на розвиток бізнесу, поведінку споживачів та потребує гнучкого реагування на його виклики. Це можливо за рахунок діджиталізації та впровадження інновацій у всі сфери життя суспільства. Особливу роль в цих умовах відведено транспортно-логістичній системі, від діяльності якої залежить ефективність бізнесу та його зв'язків зі споживачами. Вона також потребує діджитал інновацій в різних сферах своєї діяльності. Мета статті - визначення основних тенденцій діджитал інновацій, які впливають на розвиток транспортно-логістичної системи в умовах VUCA світу і які потрібно враховувати організаціям транспорту та логістики у своїй діяльності. Враховуючи значну роль транспорту та логістики в сучасних умовах, зміну поведінки споживачів в епоху діджиталізації, у статті визначені такі тенденції розвитку діджитал інновацій, як зростання ролі аналітики, заснованої на Bigdata, перехід до більш широкого використання хмарних технологій, що дасть можливість організаціям транспорту та логістики зберігати дані, обмінюватися файлами, спілкуватися з командами, співпрацювати зі стейкхолдерами, формування гнучкої системи менеджменту транспортно-логістичних процесів,формування сучасних ланцюгів постачань, заснованих на діджитал технологіях та формування ефективної системи постачань "останньої милі" у електронній комерції. Розглянуто також широке використання діджитал маркетингу, в тому числі такі його елементи, як візуалізація та персоналізація контенту, застосування нативної реклами, чат-ботів, запровадження прямих трансляцій, перехід до корисного контенту, управління репутацією у мережі як важливу складову діяльності організацій в епоху соціальних мереж. Таким чином, визначені в статті основні тенденції діджитал інновацій, які впливають на розвиток організацій транспортно-логістичної системи в умовах VUCA світу, дають можливість швидкого та гнучкого реагування на зміни, що відбуваються в світі, бізнесі та поведінці споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.460-81 + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського