РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000833821<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Попова Н. В. 
Розвиток підприємств транспортно-логістичної системи та його маркетингова підтримка : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Попова; Український державний університет залізничного транспорту. - Харків, 2017. - 40 c. - укp.

Досліджено процес розвитку підприємств транспортно-логістичної системи (ТЛС) України в сучасних умовах. Мета - розроблення теоретико-методологічних та методико-прикладних засад розвитку підприємств ТЛС України та його маркетингової підтримки в сучасних умовах. Методи - системний, порівняння статистичних рядів, аналізу і синтезу, анкетування, матричний, структурно-логічного аналізу, економіко-математичні, вибіркової сукупності, графічний. Уперше розроблено концепцію розвитку підприємств ТЛС та його маркетингової підтримки в умовах VUCA-світу; концептуальні засади розвитку маркетингу довіри та теоретико-методологічні та методичні засади розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах ТЛС в умовах VUCA-світу. Удосконалено теоретико-методологічний підхід щодо формування транспортно-логістичного кластеру, методичний підхід щодо комплексної оцінки сильних та слабких сторін підприємств ТЛС, метод формування стратегії розвитку підприємств ТЛС в умовах VUCA-світу, методичний підхід щодо розвитку персоналу підприємств ТЛС, модель комунікаційного процесу між підприємством і стейкхолдерами, механізм застосування діджитал-комунікацій як інструменту маркетингової підтримки розвитку підприємств ТЛС. Розвинуто понятійно-термінологічний апарат ТЛС, теоретико-методологічні аспекти маркетингової підтримки розвитку підприємств у транспортно-логістичному кластері, методичний підхід до вертикальної інтеграції підприємств ТЛС на основі створення холдингів та їх клієнтоорієнтованості, механізм адаптації розвитку підприємств ТЛС до умов VUCA-світу, методичний підхід до застосування крос-культурного менеджменту на підприємствах ТЛС в умовах міжнародної інтеграції, механізм використання інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах ТЛС в умовах VUCA-світу. Впроваджено - на підприємствах автомобільного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.1-81 + У9(4УКР)371-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429271 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського