РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000837132<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kulalaieva N. 
Formation of future specialists' professional competence oriented on sustainable development: factors and algorithm of model development = Модель формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток / N. Kulalaieva, O. Haiduk // Professional Pedagogics. - 2022. - № 2. - С. 23-31. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Обгрунтовано необхідність розроблення моделі професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників, орієнтованої на сталий розвиток, за результатами аналізу чинників її формування. Мета роботи - структурування та аналіз чинників формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток, і висвітлення етапів розроблення його моделі на прикладі професій, пов'язаних із виробництвом продуктів харчування у ФРН для адаптації означеного досвіду до системи вітчизняної професійної освіти. Методи: теоретичні (аналіз, синтез, інтерпретація, абстрагування, узагальнення, аналогія та порівняння - для структурування та аналізу чинників формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток); моделювання - для представлення етапів розроблення його моделі; порівняльні - для адаптації досвіду ФРН до умов вітчизняної системи професійної освіти. Здійснені структурування та аналіз чинників формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток, надали можливість визначити рівні їхнього розподілу відповідно до сфер сталого розвитку (екологічної, соціальної та економічної), а саме: міжнародний, національний, регіональний, галузевий та інституційний (підприємство-заклад професійної освіти). Висвітлено етапи розроблення моделі формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток, на прикладі професій, пов'язаних із виробництвом продуктів харчування у ФРН, що сприятиме кращої адаптації означеного досвіду до системи вітчизняної професійної освіти. Професійну компетентність, орієнтовану на сталий розвиток, визначено як інтегративне утворення, що базується на ключових, загальнопрофесійних і професійних компетентностях, набутих майбутніми фахівцями у закладі професійної освіти з урахуванням Цілей сталого розвитку в змісті освіти та забезпечує здатність діяти відповідно до принципів сталого розвитку, соціально відповідально та суб'єктивно осмислено. Алгоритм розроблення моделі формування професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток, у майбутніх фахівців складається з чотирьох етапів: визначенні робочих процесів, що є основою виробництва відповідної галузі; з'ясуванні аспектів роботи, що стосуються сталого розвитку; структуруванні та відборі змісту професійної освіти до матриці компетентності; формулюванні цілей та змісту компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського