Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (51)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=БАРСЕГЯН$<.>+<.>A=АРМАН$<.>+<.>A=АРСЕНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Арманов М.Г. 
Кримінальна відповідальність за примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / М.Г. Арманов ; Нац. акад. прокуратури України. — К., 2009. — 17 с. — укp.

Досліджено особливості кримінальної відповідальності за примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань. Висвітлено історичний аспект щодо протидії цьому діянню, визначено його місце в структурі злочинності в Україні. Обгрунтовано соціальну зумовленість криміналізації цього злочину. Проаналізовано об'єктивні, суб'єктивні та кваліфікувальні ознаки його складу та досліджено форми кримінальної відповідальності за вчинення. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок, що чинна редакія статті 355 Кримінального кодексу України не відповідає сучасним вимогам і не може бути ефективним інструментом протидії цьому злочину. На підставі результатів проведеного дослідження сформульовано певні теоретичні висновки та наведено пропозиції щодо вдосконалення регламентації кримінальної відповідальності за примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)115 + Х839(4УКР)043.3 +
Шифр НБУВ: РА366712

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Арсенович Л. А. 
Механізми формування та забезпечення функціонування системи підготовки фахівців у сфері кібербезпеки органів державної влади України. / Л. А. Арсенович. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовані механізми формування та забезпечення функціонування системи підготовки фахівців у сфері кібербезпеки органів державної влади України та надані практичні рекомендації щодо їх удосконалення у сфері публічного управління та адміністрування в умовах розвитку цифрового суспільства України.Розкрито сутність кібербезпеки як напряму вироблення державної політики цифрового розвитку. Визначено понятійно-категоріальний апарат галузі знань «Публічне управління та адміністрування» у сфері підготовки фахівців з провадження кібербезпеки органів державної влади України.Проаналізовано вітчизняне нормативно-правове забезпечення та узагальнено зарубіжний досвід щодо підготовки фахівців у сфері кібербезпеки. Узагальнено провідні світові практики щодо нормативно-правового забезпечення підготовки фахівців ІТ-підрозділів різних країн світу, а також сформульовано рекомендації органам державної влади щодо подальшої імплементації окремих міжнародних актів та положень ЄС та США у національне законодавство України.Уперше розроблено модель професійного розвитку фахівця із кібербезпеки у публічному управлінні (на прикладі Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України). Запропоновано схему функціонування віртуально-навчальної лабораторії для моделювання процесів провадження кібербезпеки. Удосконалено кадровий механізм посилення ресурсної спроможності Національної системи кібербезпеки України через розроблення проєкту професійного стандарту «Фахівець із кібербезпеки».У роботі набув подальшого розвитку понятійно-категоріальний апарат публічного управління у сферах кібербезпеки та кіберосвіти (в частині введення в науковий обіг авторських дефініцій: «державна політика у сфері кібербезпеки», «система підготовки кадрів у сфері кібербезпеки», «кіберосвіта», «фахівець із кібербезпеки» та «цифрові інструменти сфери кібербезпеки») та система підготовки кадрів у сфері кібербезпеки органів державної влади України в умовах розвитку цифрового суспільства України шляхом запровадження: проєкту Комплексної програми навчання загальним і професійним цифровим компетенціям, ІТ-технологіям та знанням у сфері кібербезпеки, та освітньої карти розвитку фахівця у сфері кібербезпеки. Ключові слова: кібербезпека, кіберосвіта, цифровізація, державна політика цифрового розвитку, цифрові трансформації, професійний розвиток, професійний стандарт, публічне управління, система підготовки кадрів, фахівець із кібербезпеки, цифрова компетентність, цифрові інструменти, цифрові технології, Національна система кібербезпеки України.^UIn the thesis, theoretical justification has been given to the procedures for initiation and support of the operation of the system dedicated to the training of specialists in the area of cybersecurity of Ukraine's government authorities and practical recommendations have been given with respect to their improvement in the area of public governance and administration in the context of the development of Ukraine's digital society.The essence of cybersecurity as directly the procurement of the state policy of digital development has been disclosed. The concept-and-category framework of the “Public Governance and Administration” area of expertise has been defined in the sphere of training specialists in cybersecurity of Ukraine's government authorities.The domestic regulatory support has been analyzed and the international experience of cybersecurity specialist training summarized. The leading international practice has been summarized in the area of regulatory support for training IT specialists in various countries worldwide, and recommendations have been prepared for the government authorities with respect to further integration of selected EU and USA's international provisions in the domestic law of Ukraine. A model of professional development of specialists in the area of cybersecurity in public governance has first been prepared (as illustrated by the State Service for Special Communication and Information Protection of Ukraine). A pattern of functioning of a virtual training laboratory has been proposed to model cybersecurity processes. Enhancements have been introduced to a career-oriented pattern of reinforcing the resource potential of the National Cybersecurity System of Ukraine through making a draft professional standard “Cybersecurity Specialist”.In the thesis, a concept-and-category framework of public governance in the areas of cybersecurity and cyber education has been exposed to further development (in the context of the introduction of the following author's definitions into the scientific discourse: “national policy in the area of cybersecurity”, “system of cybersecurity personnel training”, “cyber education”, “cybersecurity specialist” and “digital cybersecurity tools”) and personnel training system in the area of cybersecurity of Ukraine's government authorities in the context of the development of Ukraine's digital society by way of implementing the following: a draft comprehensive program of training common and professional digital competency, ІТ technology and cybersecurity knowledge, an educational map of cybersecurity specialist development.Keywords: cybersecurity, cybereducation, digitalization, the state policy of digital development, digital transformations, professional development, professional standard, public governance, personnel training system, cybersecurity specialist, digital competency, digital tools, digital technology, National Cybersecurity System of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського