Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ГОРОБЧЕНК$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Горобченко О.О. 
Вплив гама-опромінення і температури на конформацію білків крові: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 03.00.02 / О.О. Горобченко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

Визначено час діелектричної релаксації молекул води у розчинах цих білків та у сироватці кордової крові. Розраховано величини гідратації альбуміну й фібриногену. За допомогою методу ЕПР одержано спектри спінових міток, ковалентно приєднаних до молекул сироваткого альбуміну. Установлено, що за умов опромінення дозою 100 Г відбувається розпушення поверхні макромолекули альбуміну в області приєднання слабко загальмованого радикала. Розроблено алгоритм розрахунку коефіцієнтів деполяризації частинок складної форми та розраховано ефективну діелектричну проникність системи альбумін - вода.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*732.2*725.111.3*716-638.233 +
Шифр НБУВ: РА336250

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Горобченко О.І. 
Інтенсифікація роботи водоочисних споруд із зернистим завантаженням шляхом визначення раціональних значень тривалості фільтрування й промивки: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.04 / О.І. Горобченко ; Одес. держ. акад. буд-ва та архіт. — О., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності роботи фільтрувальних споруд шляхом пошуку оптимальних параметрів роботи - тривалості фільтроциклу та тривалості промивання. Науково обгрунтовано рекомендації щодо вибору тривалості фільтроциклу для фільтрувальних споруд, що працюють у режимі продуктивності за умов її зменшення за часом. Розроблено алгоритми оперативного та довгострокового керування роботою фільтра. Для скорочення кількості послідовних наближень установлено доцільність використання математичних моделей роботи фільтра. Розроблено математичні моделі, які дозволяють відображати взаємозв'язок вибраних тривалостей фільтроциклу, промивання та інших технологічних параметрів фільтрувальних споруджень. Створено програму визначення економічної ефективності з використанням методики чистого дисконтного прибутку. За результатами експериментального впровадження розробленого алгоритму доведено можливість підвищення ефективності роботи фільтрувальних споруджень шляхом раціонального вибору тривалості фільтроциклу та тривалості промивання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.104.23 +
Шифр НБУВ: РА360984

Рубрики:

      
3.

Горобченко Н.В. 
Навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення (початковий ступінь): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Горобченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання поетапного паралельного написання дискурсу-опису/розповіді у навчальному процесі мовного вищого навчального закладу. Проаналізовано мету та завдання навчання писемного мовлення (ПМ) майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано доцільність даного навчання студентів написання німецького дискурсу-опису/розповіді, охарактеризовано особливості й етапи його створення. За результатами дослідження виділено загальні й специфічні вміння створення дискурсу-опису/розповіді. Запропоновано систему вправ для формування і розвитку навичок і вмінь цього створення, модифіковано чинну шкалу оцінювання дискурсу для студентів I курсу. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання написання німецькою мовою дискурсу-опису/розповіді у навчальних закладах III - IV рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33 +
Шифр НБУВ: РА341904

Рубрики:

      
4.

Горобченко Д. В. 
Організаційно-економічні основи управління екологічним боргом в контексті сталого розвитку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / Д. В. Горобченко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи концепції екологічного боргу (ЕКБ) визначено сутність та економічний зміст поняття ЕКБ. Висвітлено просторово-часові характеристики ЕКБ. Систематизовано показники еколого-економічного оцінювання ЕКБ, виділено три блоки оцінок: біофізичний, екологічний й економічний. Розроблено науково-методичний підхід до економічного оцінювання ЕКБ, що базується на врахуванні неоплачених негативних екстерналій від порушення довкілля та використання природних ресурсів. Визначено зміст еколого-економічних відносин між суб'єктами боргових зобов'язань щодо ЕКБ, що дозволило врахувати фактичну та потенційну складові ЕКБ в його економічній оцінці. Досліджено динамічні характеристики ЕКБ, розроблено індекс ЕКБ, що дозволяє врахувати вплив факторів економічного зростання на його формування. Запропоновано методичний підхід до формування організаційно-економічного механізму управління ЕКБ, визначено його основні елементи, надано їх характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)280
Шифр НБУВ: РА380186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Горобченко О.М. 
Удосконалення тягових характеристик локомотивів шляхом підвищення коефіцієнта використання зчіпної маси: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.М. Горобченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено науково-прикладну задачу підвищення рівня використання тягових властивостей локомотивів. На підставі результатів дослідження їх стану та завдяки використанню технічних засобів з метою підвищення тягових якостей шляхом усунення нерівномірності струморозподілення у силовому колі та використання зчіпної маси локомотивами, що експлуатуються, установлено, що існуючі технічні засоби забезпечують низький рівень експлуатації локомотивів. Для підвищення ефективності використання локомотивів запропоновано новий спосіб регулювання тягових електродвигунів відровідно до харакеру регулювання струму навантаження. Запропоновано новий спосіб розташування колісно-моторних блоків під локомотивом, що дає змогу реалізувати додаткове тягове зусилля. Розроблено математичну модель силового кола локомотива, на базі якої здійснено експериментальні дослідження щодо підвищення ефективності використання локомотивів та доведено доцільність здійснення перестановки колісно-моторних блоків за розробленим способом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-011 +
Шифр НБУВ: РА350167

Рубрики:

      
6.

Неведров О. В. 
Розвиток теоретичних основ інтелектуальних систем керуваннялокомотивом: автореферат дис. ... д.філософ : 273 / О. В. Неведров. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної наукової задачі розвитку теоретичних основ систем керування локомотивом шляхом використання методів теорії штучного інтелекту, що дозволило підвищити рівень безпеки руху при експлуатації тягового рухомого складу за рахунок поліпшення процесу управління поїздом.Встановлено вплив людського фактору на якість управління поїздом. Із загальної кількості транспортних пригод до 80% пов'язані з впливом людського фактору. Це дає підстави стверджувати про необхідність подальшої роботи по усуненню шкідливого впливу людського фактору на безпеку руху та вдосконаленню систем керування локомотивами.^UThe dissertation is devoted to solving the current scientific problem of developing the theoretical foundations of locomotive control systems by using methods of the theory of artificial intelligence, which made it possible to increase the level of traffic safety during the operation of traction rolling stock due to the improvement of the train control process.The impact of the human factor on the quality of train management has been established. Of the total number of traffic accidents, 74% are related to the influence of the human factor. This gives grounds for asserting the need for further work on eliminating the harmful influence of the human factor on traffic safety and improving locomotive control systems.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського