Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (128)Книжкові видання та компакт-диски (132)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>A=ГУБІН$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИР$<.>+<.>A=МИКОЛАЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Володимирець В.О. 
Антропічна трансформація видового складу флори осушених територій у зв'язку з процесами її синантропізації: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / В.О. Володимирець ; Нац. ботан. сад ім. М.М.Гришка НАН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Проведено оцінку трансформації видового складу флори вищих судинних рослин на осушених і прилеглих до них територіях у зв'язку з процесами її синантропізації. Для осушувальних систем на території Волинського Полісся та Західного Лісостепу з'ясовано видовий склад синантропної флори, проведено його аналіз за окремими показниками. Одержано дані про поширення синантропних видів на осушеній та прилеглій територіях, установлено їх фітоцентотичну роль та екологічні особливості. Уперше для оцінки трансформації флори-ізоляту запропоновано кількісний показник - синантропність і методику його обчислення. Проаналізовано вплив на цей показник різних екологічних факторів, на підставі його значень виділено окремі рівні антропічної трансформації флори-ізоляту, розроблено їх характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*852.121.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА326874

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Губіна Н.В. 
Артеріальна гіпертензія та щитоподібна і прищитоподібні залози: взаємовідносини та їх корекція: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.11 / Н.В. Губіна ; Івано-Франків. нац. мед. ун-т. — Івано-Франківськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено функціональний стан щитовидної (ЩЗ) та прищитовидних залоз та їх вплив на клініко-патогенетичні особливості перебігу гіпертонічної хвороби (ГХ). Визначено, що у патогенезі ГХ важливу роль відіграє дисфункція ЩЗ, спричинена йоддефіцитом, гіперсимпатикотонією, підвищеною екскрецією ванілін-мигалевої кислоти, безсимптомною гіперфункцією прищитовидних залоз і зміною кальцієво-фосфорних взаємовідносин. Установлено, що комплексне застосування калію йодиду та метопрололу у хворих на ГХ II ступеня забезпечує вирівнювання функції ЩЗ у різні періоди дня, сприяє нормалізації йодурії, зменшенню активності симпатичного відділу вегетативної нервової системи. Під впливом амлодипіну та калію йодиду вірогідно знижується виділення паратгормону та кальцитоніну, нормалізуються рівні фосфатемії та кальцемії, що оптимально змінює добовий профіль артеріального тиску та структурно-функціональні зміни лівого шлуночка у хворих на ГХ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-52 +
Шифр НБУВ: РА363901

Рубрики:

      
3.

Губіна К.Є. 
Координаційні сполуки деяких металів з аналогами антиракових препаратів фосфорамідного типу: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.01 / К.Є. Губіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.82-29 + Л662.275
Шифр НБУВ: РА313291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Губін О.І. 
Математичне моделювання теплових процесів в областях з рухомими межами: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / О.І. Губін ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2009. — 20 с. — укp.

Вдосконалено математичну модель теплових процесів в областях з рухомими межами шляхом врахування наступних теплофізичних ефектів, зокрема, термічного опору на межі контакту тіл і поверхневого випаровування через некласичні граничні умови, джерел і стоків тепла за рахунок хімічних реакцій і газовиділення в утворюваних фазах. Виконано математичне моделювання затвердіння масивного злитка, теплових процесів з фазовими переходами ускладених елементах конструкцій, руйнування композиційних матеріалів, прогріву та відновлення залізорудних матеріалів, теплових процесів під час обробки покриттів лазерним випромінюванням, затвердіння злитків прямокутного перетину в процесі безперервної розливці сталі. Розглянуто, що в ході дослідження цих моделей одержали подальший розвиток методи розв'язання задач стефанівського типу, серед яких метод малого параметра, метод степеневих рядів, неявний різнецевий метод з дробовими кроками фронтів, комбінований сітковий метод з явним виділенням границь фаз. Розроблено математичну модель процесів телопровідності з урахуванням релаксації теплового потоку на основі двох диференціальних рівнянь у частинних похідних першого порядку відносно щільності теплового потоку та температури, яка може бути застосована, наприклад, для дослідження теплових процесів у разі лазерного термічного зміцнення. Розроблені математичні моделі, побудовані для них розрахункові схеми та розв'язання дозволяють одержати розрахункові дані для аналізу теплових процесів в областях з рухомими межами, що є складовими технологічних процесів у металургії, теплоенергетиці, ракетобудуванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В317.161 в641.0,022 + З312 +
Шифр НБУВ: РА369043

Рубрики:

      
5.

Губін О.І. 
Мікрохвильовий відгук надпровідників при ковзних кутах падіння хвилі: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.03 / О.І. Губін ; НАН України. Ін-т радіофізики та електроніки ім. О.Я.Усикова. — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Обгрунтовано можливості дослідження комплексної провідності надпровідників за допомогою вимірювання коефіцієнта відбиття паралельно поляризованої хвилі за ковзних кутів падіння. Досліджено електродинамічні властивості хвилеводних секцій 6 мм діапазону довжин хвиль, що реалізують падіння під ковзними кутами. Вивчено характерні особливості даних секцій, зокрема максимум на температурній залежності поглинання в секції з похилою короткозамикальною площиною об'ємного зразка YBCO за наявності мікроканалу. З метою підтвердження достовірності проведено дослідження кількох зразків методом вимірювання коефіцієнта відбиття за ковзних кутів падіння та за допомогою застосування квазіоптичного діелектричного резонатора з хвилями шепочучої галереї, які дають задовільну відповідність даних у межах похибок обох методів. Досліджено об'ємні властивості текстурованого зразка YBCO і показано кореляцію властивостей у нормальному стані у площині, що містить вісь c та площині ab з властивостями у надпровідному стані в площині c, що свідчить про можливіть тестування зразка за результатами вимірювання за кімнатної температури. Досліджено провідність плівки YBCO методом вимірювання коефіцієнта відбиття за ковзних кутів падіння паралельно поляризованої хвилі у нормальному стані у широкому температурному діапазоні. Знайдено наявність парапровідності в діапазоні температур 92 - 115 К. Виявлено, що дані про парапровідність відповідають відомій моделі 2D флуктуаційної провідності в інтервалі температур від 115 К до критичної температури переходу, за якої зв'язок між надпровідними шарами плівки зростає і провідність трансформується у тривимірну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.31,022 + В368.2,022 +
Шифр НБУВ: РА352798

Рубрики:

      
6.

Губін Ю. Л. 
Моделі та інформаційна технологія управління ліквідацією наслідків надзвичайних природних ситуацій на магістральних автодорогах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Ю. Л. Губін ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено моделі моніторингу небезпеки надзвичайних природних ситуацій на магістральних автодорогах (НПСМА), що, на відміну від існуючих, дозволяють приймати ефективні рішення за умов високого ступеня невизначеності початкової інформації. Вперше розроблено моделі ідентифікації наслідків НПСМА, оцінювання можливих планів ліквідації цих наслідків з вибором з них ефективного плану, необхідних функціональних підрозділів та їх ресурсів для ліквідації наслідків НПСМА, що, на відміну від існуючих, за рахунок багатокритеріальної оцінки й оптимізації, дозволяють приймати ефективні рішення залежно від міри невизначеності початкової інформації. Удосконалено моделі планування реалізації робіт з ліквідації наслідків НПСМА в частині урахування одночасно ресурсних і часових критеріїв та обмежень, а також ризиків, що дозволяє приймати ефективні планові рішення залежно від вимог, що висуваються, та заданого рівня ризиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-533 + О311.12-082.03
Шифр НБУВ: РА384759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Губін М.В. 
Обгрунтування судово-медичних діагностичних критеріїв визначення ступеня тяжкості посттравматичних кохлеарних невритів: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.25 / М.В. Губін ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано судово-медичні діагностичні критерії визначення ступеня тяжкості постравматичних кохлеарних невритів на підставі їх комплексного клінічного вивчення з використанням сучасних аудіологічних і вестибулометричних методів дослідження. Встановлено, що діагностичними критеріями посттравматичних кохлеарних невритів, які необхідно застосовувати для визначення ступеня тяжкості тілесних ушкоджень є: ступінь зниження слухової функції; наявність і тривалість позитивної (з повним відновленням слуху, або без повного його відновлення) або негативної (з повною або неповною втратою слуху) динаміки зміни слухової функції від моменту травми. З'ясовано, що діагностичні критерії тяжкості посттравматичних кохлеарних невритів можна виявити за умови дотримання оптимального обсягу дослідження слуху: мовою та за допомогою тональної межової аудіометрії в динаміці, надпорогової тональної та мовної аудіометрії, імпедансометрії й отоневрологічного обстеження у гострому та підгострому періодах травми. Доведено необхідність урахування в судово-медичному оцінюванні посттравматичних кохлеарних невритів характеру травми та топіки ураження слухового та вестибулярного аналізаторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р638-7 + Р811.241 + Х893.9(4УКР)413.1 +
Шифр НБУВ: РА358868

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Володимиренко 
Особливості росту та прогноз продуктивності штучних модальних ялинових деревостанів Українських Карпат: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.02 / Валентина Миколаївна Володимиренко ; Національний аграрний ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П342.4(4УКР3)
Шифр НБУВ: РА346695

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Губіна Г.Л. 
Правове регулювання державного фінансового контролю за діяльністю з морського страхування (фінансово-правовий аспект): автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Г.Л. Губіна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Сформульовано поняття державного фінансового контролю в галузі морського страхування, визначено його сутність і принципи. Обгрунтовано систему органів, які уповноважені здійснювати державний фінансовий контроль за діяльністю з морського страхування, види, форми та методи їх контрольної діяльності. Розглянуто публічно-правові засади регулювання та фінансового контролю договірних відносин у морському страхуванні. Визначено шляхи удосконалення контролю за діяльністю українських страхових організацій щодо морського транспорту, вантажів, які перевозяться морським транспортом, та відповідальності морських перевізників як об'єктів державного фінансового контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.942 + Х819(4УКР)071 + Х829(4УКР)0
Шифр НБУВ: РА374027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Губін К.Г. 
Формування системи регулювання доходів населення в трансформаційній економіці: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / К.Г. Губін ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено широке коло суб'єктів регулювання доходів населення. Вивчено закономірності розвитку та проаналізовано сучасний стан регулювання розподілу доходів і соціального захисту в економічно розвинених країнах. Доведено, що реформування систем регулювання доходів населення в Україні має здійснюватися за двома етапами. Зазначено, що на першому етапі необхідно створювати загальні умови функціонування соціально-ринкової системи регулювання доходів населення та розвивати ринкове саморегулювання доходів. Результатом другого етапу трансформації системи регулювання доходів населення в Україні має стати створення розвиненої системи державного та недержавного регулятивного впливу. Регулювання доходів повинне здійснюватися на всіх трьох рівнях регулювання із застосуванням широкого кола інструментів прямого та непрямого впливу, з урахуванням критеріїв соціальної справедливості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.451 + У9(4УКР)0-942 +
Шифр НБУВ: РА355592

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Равінська В. О. 
Обґрунтування технології дезінтеграції рудних флокулоутворень і агрегатів при магнітно-флотаційному збагаченні магнетитових кварцитів / В. О. Равінська. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню закономірностей дезінтеграції рудних флокулоутворень і агрегатів при магнітно-флотаційному збагаченні магнетитових кварцитів за рахунок використання комбінації високоенергетичного ультразвуку в кавітаційному режимі та імпульсного магнітного поля спадної напруженості. Підвищення контрастності технологічних властивостей рудних і нерудних мінералів тонковкраплених і дуже тонковкраплених магнетитових кварцитів Кременчуцького залізорудного району та підвищення якості магнетитових концентратів обґрунтовуються формуванням чистої поверхні мінеральних частинок при дезінтеграції рудних флокул і мікронних техногенних зростків, що утворилися внаслідок адгезійних взаємодій у силових гідродинамічних, фізичних і магнітних полях як результат взаємного неселективного покриття зерен магнетиту, кварцу й силікатів тонкодисперсними частинками мінералів руди розміром 0,001–0,005 мм. Удосконалено технологію флотаційного доведення магнетитового концентрату ПрАТ «Полтавський ГЗК». За удосконаленою технологією флотаційного доведення магнетитових концентратів збільшено вихід товарного концентрату на 2,37–4,0 % та вилучення заліза загального у концентрат 3,25–3,45 % за рахунок очищення поверхні рудних та нерудних частинок від налипань перед флотацією.^UThe dissertation is devoted to the scientific justification of the regularities of ore flocculation units and aggregates disintegration under the magnetic-flotation enrichment of magnetite quartzite due to the use of a combination of high power ultrasound in cavitational mode and pulsed magnetic field of descending tension.Increasing the contrast of the technological properties of the ore and non-metallic minerals of finely dispersed and very finely dispersed magnetite quartzite of Kremenchuh iron ore region and improving the quality of magnetite concentrates are based on the formation of a clean surface of mineral particles under the disintegration of ore floccules and micron technogenic intergrown pieces formed as a result of adhesion interactions in force hydrodynamic, physical and magnetic fields, as a result of a mutual nonselective coating of magnetite's grains, quartz and silicates of finely-dispersed ore minerals particles in size 0,001–0,005 mm.The technology of the magnetite concentrate flotation at PJSC «Poltava GOK» is improved. According to the improved magnetite concentrate flotation technology the output of the commercial concentrate is increased by 2.37-4.0% and the total iron extraction in the concentrate is 3.25-3.45% due to the cleaning of the surface of the ore and non-metallic particles from sticking before flotation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Погудін А. В. 
Формування динамічних характеристик електронагрівної рушійної установки для космічного буксира / А. В. Погудін. — Б.м., 2020 — укp.

Проведено аналіз розвитку та перспектив виведення групи малих космічних апаратів відповідно до виконуваних ними завдань у космічному просторі. З'ясовано, що застосування космічного буксиру з електронагрівною рушійною установкою в сучасних дослідженнях космічного простору є перспективним завданням, яке включає в себе дотримання вимог зміни орбітальної позиції, відносно опорної, з допустимим неузгодженням кутового положення вектору тяги, часом роботи і обмеженням за вартістю маневру, відповідно до цільового призначення. Основною вимогою до формування є створення орбітальних позицій супутників в групі, що не мають рушійних установок, з відповідними кеплеровими елементами і орбітальним часом. Аналіз зроблено за розглядом використання і застосування базових космічних платформ, які являють собою кінцеву сукупність службових підсистем, необхідних для виконання певного завдання в космічному просторі. Найбільш масовою серед них є платформа під загальним терміном «CubeSat». Умови формування передбачають орбітальний маневр космічного буксиру за допомогою рушійної установки до досягнення заданої позиції і відокремлення окремих супутників при формуванні групи. Встановлено, що важливим при застосуванні на буксирі електронагрівної рушійної установки є час підготовки до запуску, який пов'язаний з динамікою теплової підготовки бака з робочим тілом, парогенератора, двигуна, це має бути узгоджено з живленням від бортової енергетичної установки. Таким чином, поставлена науково-практична задача скорочення тривалості підготовки до запуску електронагрівної рушійної установки при використанні на космічному буксирі є актуальною.Проведено огляд можливостей ракетних двигунів при застосуванні на космічному буксирі. З'ясовано, що перельоти можна здійснювати одноступінчастим комічним буксиром з хімічним ракетним двигуном, одноступінчастим комічним буксиром з електроракетним двигуном.Проведено аналіз вимог до електроракетного двигуна та його вибору при застосуванні космічного буксира, а також аналіз можливості застосування електроракетних двигунів як безпосередньо на малих космічних апаратах, так і на буксирі.Проведено розрахунок робочих параметрів орбіти з визначенням траси космічного буксира за обертами, що дає можливість встановити точки маневру, а також енергетичні характеристики буксиру, що характеризують залежність зміни висоти і нахилу орбіти від маси космічного буксира та значення початкового орбітального положення, що дозволило розробити концепцію використання електронагрівної рушійної установки на космічному буксирі.Розроблено математичну модель електронагрівної рушійної установки космічного буксиру, що представляє собою систему диференційних рівнянь та передавальних функцій з початковими та граничними умовами. Проведено чисельне моделювання у середовищі MathLab та отримано рішення, що показують можливість попередньої оцінки часу введення установки в дію для своєчасного запуску до виконання маневру. Розглянуто можливість реалізації моделі у бортовому контролері рушійної установки на прикладі Arduino, шляхом введення створеного автором алгоритму запуску-зупинки двигуна.Проведено перевірку адекватності моделі електронагрівної рушійної установки за результатами фізичного експерименту, що проводився на експериментальній моделі електронагрівної рушійної установки з використанням стендової бази СВ-10К Міжгалузевого науково-технічного центру космічної енергетики і двигунів кафедри 402 Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського «ХАІ». Вдосконалено методи і розроблено засоби експериментальних досліджень електронагрівних двигунів космічних апаратів, а саме методу вимірювання тяги, методу вимірювання витрати робочого тіла, методу вимірювання потужності, що подається на нагрівачі двигуна, парогенератора і баку та методу вимірювання вакууму в камері проведення експерименту.Проведено аналіз обмежуючих факторів при керуванні електроракетним двигуном. Розроблено алгоритм керування електроракетним двигуном, на основі моделювання першого запуску установки з мінімізацію часу підготовки і зменшенням витрат робочого тіла та енергії.Розроблено рекомендації, що до подальшого розвитку та використання електронагрівної рушійної установки.^UThe analysis and development of the development of a group of small spacecraft in accordance with their tasks in outer space was carried out. It is found that the use of space tugboat with electric ohmic propulsion system in modern space exploration is a promising task, which includes compliance with the requirements of changing the orbital position, relative to the support, with the permissible mismatch of the angular position of the thrust vector, the time of operation and the restriction on weight according to the purpose. The basic requirement for the formation is the creation of orbital positions of satellites in the group without propulsion systems, with the corresponding Keplerian elements and orbital time. The analysis is based on consideration of the use and application of basic space platforms, which represent the finite set of service subsystems required to perform a specific task in outer space. The most popular among them is the platform under the general term "CubeSat". Formation conditions involve the orbital maneuvering of a space tugboat by means of a propulsion device until reaching a predetermined position and the separation of individual satellites when forming a group. It has been found that when preparing for the start-up and shut-down of the electric propulsion system, it is important that the start-up and shut-down times are related to the thermal dynamics of the preparation of the working fluid with the power supply from the on-board power plant. Thus, the scientific and practical task of reducing the duration of preparation for the launch of the electric heating propulsion system when used on a space tug is relevant.A glance was made over the capacities of rocket engines during stagnation on a tug boat. It's explained that shifting is possible with a single-stage commercially available tug with a chemical missile thruster, a one-stage commercially available tug with an electric rocket thruster.An analysis was made of the electric rocket engine and the same vibration during a stowed tug boat, as well as an analysis of the possibility of electric rocket propulsion systems were always on a small spacecraft, so on a tug boat.The working parameters of the orbit were calculated with the determination of the space of the tugboat by rotation, which made it possible to set the maneuver points, as well as the energy characteristics of the tugboat, which characterize the dependence of the change of altitude and inclination of the orbit on the mass of the space boat and the value of the initial orbital position, which allowed to develop the concept electric ohmic propulsion system in space tugboat.A mathematical model of the electronic heating installation of a space tug has been scattered, which is a system of differentiation and transmission functions with cob and boundary minds. A numerical model was carried out at the middle of MathLab and a clear decision was made to show the possibility of a forward estimate of the hour the unit was put into operation for an immediate launch before the weekend maneuver. We can see the possibility of realizing the model for the on-board controller of the thrusterinstallation on the Arduino application, using the method introduced by the author of the engine-start-up engine shut-off algorithm.The adequacy of the model of the electric propulsion plant according to the results of the physical experiment was conducted, which was carried out on the experimental model of concept electric ohmic propulsion system using the bench base SV-10K of the Inter-branch Scientific and Technical Center of Space Energy and Engines of the Department 402 of the National Aerospace University. Zhukovsky M. E. "KhAI".The methods and experimental means of experimental research of spacecraft electric motors have been improved, namely the method of measuring thrust, the method of measuring the flow of the working fluid, the method of measuring the power supplied to the engine of the engine, the steam generator and the tank, and the method of measuring the vacuum in the chamber. The analysis of limiting factors in the control of a rocket engine is carried out. An algorithm for controlling a rocket motor is developed based on the simulation of the first start-up of the plant with minimization of preparation time and reduction of the working fluid and energy costs. Recommendations for the further development and use of the electric propulsion system have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського