Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Задорожна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Задорожна І.П. 
Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.П. Задорожна ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 20 с. — укp.

Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти Великої Британії у другій половині XX ст. Проаналізовано зміст, методи та форми організації методичної підготовки вчителів англійської мови як рідної у Великій Британії, її роль та місце в цілісній системі професійної підготовки педагогічних кадрів. Охарактеризовано особливості підготовки вчителів англійської мови як іноземної. Визначено співвідношення теоретичного та практичного компонентів навчання. Розроблено рекомендації щодо можливостей творчого використання позитивного досвіду Великої Британії у підготовці вітчизняних педагогічних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ш1р(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА320114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Задорожна І.П. 
Семантичні та сполучувальні властивості компонентів фразеологізмів у німецькій мові: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.П. Задорожна ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено лексико-семантичний аналіз фразеологічного фонду німецької мови, розглянуто особливості вживання лексичних одиниць у складі фразеологізмів і вільно в тексті, досліджено сполучуваність слів та їх лексико-семантичні підкласи з використанням статистичних методів. Створено нову класифікацію фразеологічних одиниць з урахуванням ступеня зв'язку між компонентами лексичних біномів, який визначається з застосуванням критерію chi2 і коефіцєнта взаємної спряженості K. Запропоновано поділ фразеології як науки, що вивчає лексичні біноми зі встановленим стабільним (фразеологічним) зв'язком, на лексичну та семантичну. Їх одиницями є відповідно біноми типу "слово" + "слово" (лексична фразеологія), "слово" + "лексико-семантичний підклас" та "лексико-семантичний підклас" + "лексико-семантичний підклас" (семантична фразеологія), це дає змогу їх використання під час укладання частотних (в тому числі фразеологічних) словників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-33 +
Шифр НБУВ: РА323696

Рубрики:

      
3.

Задорожна І. С. 
Розвиток сільськогосподарської дослідної справи з польового кормовиробництва в Україні (30-ті роки - кінець ХХ ст.): автореф. дис. ... канд. с.-г. наук : 06.04.01 / І. С. Задорожна ; Держ. наук. с.-г. б-ка НААН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено періодизацію розвитку сільськогосподарської дослідної справи з польового кормовиробництва в Україні з точки зору організації наукової та дослідної роботи з даного напряму. Простежено еволюцію наукових досягнень у польовому кормовиробництві відповідно щодо даної періодизації. Розкрито значення наукових досліджень з польового кормовиробництва й їх вплив на розвиток кормовиробництва та тваринництва. Встановлено особливості розвитку даної справи з польового кормовиробництва на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П22(4УКР) г
Шифр НБУВ: РА375498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Добровольська Н. Л. 
"Формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні" / Н. Л. Добровольська. — Б.м., 2021 — укp.

Наукова новизна дослідження і основні її досягнення полягають в тому, що в ньому вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні, яка передбачає взаємопов'язане та поетапне формування навичок і вмінь читання та говоріння (підготовчий, основний, завершальний етапи); використання системи вправ, що корелює з етапами і включає підсистеми і групи вправ, спрямовані на оволодіння студентами мовленнєвими навичками читання і говоріння, вміннями використовувати стратегії, розуміти фахові тексти, продукувати монолог- презентацію та брати участь в діалозі-обговоренні; реалізацію моделі організації навчання, яка передбачає цілеспрямоване формування навчально- стратегічної компетентності за допомогою відповідних груп вправ; удосконалено зміст формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні, критерії відбору навчального матеріалу; подальшого розвитку набуло визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості англомовної компетентності в читанні та говорінні.Практичне значення отриманих результатів полягає у: відборі навчального матеріалу, розробці комплексів вправ, укладанні методичних рекомендацій для викладачів щодо формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні, створенні навчально- методичного посібника англійською мовою.Обгрунтовано етапи формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні: підготовчий, основний, завершальний. Підготовчий етап спрямований на формування мовленнєвих навичок читання і говоріння та стратегічної усвідомленості. Основний етап передбачає формування вмінь ознайомлювального, вивчаючого, переглядового читання, вмінь аналізувати та узагальнювати інформацію, структурувати монолог-презентацію, вживати засоби міжфразового зв'язку, продукувати монолог-презентацію та брати участь в діалозі-обговоренні, подальший розвиток стратегічної усвідомленості, розширення лінгвосоціокультурних знань та формування відповідних умінь для забезпечення ефективної комунікації. На завершальному етапі відбувається інтегроване вдосконалення вмінь читання та говоріння, а також навичок та вмінь, на яких зосереджувалась увага на попередніх етапах.Запропонована система вправ для формування англомовної компетентності в читанні та говорінні корелює з етапами і складається із чотирьох підсистем, які включають групи вправ, виокремлені з урахуванням психологічних передумов взаємопов'язаного формування навичок та вмінь, лінгвістичних особливостей англомовного професійного дискурсу сфери інформаційних технологій, а також уточненого змісту навчання. Запропонована модель формування у майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні.Ключові слова: англомовна компетентність в читанні та говорінні, майбутні фахівці з інформаційних технологій, інтеграція, навички, вміння, стратегії, знання, система вправ, модель, експеримент.^UThe scientific novelty of the research consists in theoretical substantiation, development and experimental verification of the methodology of development of prospective information technology specialists' English competence in reading and speaking, which involves integrated and staged formation of reading and speaking skills; application of the system of exercises that correlates with stages and provides subsystems and groups of exercises aimed at students mastering vocabulary, grammar and phonetic skills, ability to use strategies, comprehend professional texts, produce a monologue-presentation and participate in a dialogue-discussion; implementation of the model of teaching, which provides for the purposeful formation of strategic competence with the help of special groups of exercises; refining the content of the development of prospective information technology specialists' English competence in reading and speaking, criteria of teaching materials selection; further development of the criteria for assessing the level of English competence in reading and speaking.The practical significance of the obtained results lies in: selecting teaching materials, elaborating complexes of exercises, composing methodological recommendations for teachers on developing prospective information technology specialists' English competence in reading and speaking, elaborating a manual in English.English competence in reading and speaking of prospective information technology specialists is the ability to understand and analyze information from professional texts and use it in spoken production and spoken interaction, choose appropriate to the situations and tasks verbal and nonverbal means to effectively fulfil communicative and professional objectives.The model of the development of prospective information technology specialists' English competence in reading and speaking, which takes into account the object (process of development of prospective information technology specialists' English competence in reading and speaking), purpose (development of prospective information technology specialists' English competence in reading and speaking at the level provided by the program), target audience (students in the field of knowledge 12 "Information technologies"), expected results (appropriate level of English competence in reading and speaking), stage (the first year of study), academic discipline (English for specific purposes), teaching aids (teaching materials); presupposes step-by-step implementation at the preparatory, main and final stages, control of results (diagnostic, current, final at the end of the semester and at the end of the year, self-control, mutual control). Two variants of the model have been offered. Version A provides for the purposeful formation of strategic awareness through an appropriate subsystem of exercises within the preparatory stage and its further development at the following stages. In variant B of the model there is no separate group of exercises for the formation of strategic awareness, which is to be developed at all stages.Key words: English competence in reading and speaking, prospective information technology specialist, integration, skills, abilities, strategies, knowledge, system of exercises, model, experiment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського