Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (179)Книжкові видання та компакт-диски (144)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=КАШК$<.>+<.>A=МАРІЯ$<.>+<.>A=ЮРІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Кашка 
Етнополітичний розвиток русинів-українців Закарпаття (друга половина XVIII ст. - 1867 р.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Марія Юріївна Кашка ; Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний ун-т". — Ужгород, 2008. — 24 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УКР3А/Я) + Т3(4УКР333)46
Шифр НБУВ: РА359748

Рубрики:

      
2.

Кашкаров О.О. 
Кримінально-правова характеристика злочинів у сфері випуску та обігу цінних паперів: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / О.О. Кашкаров ; Акад. адвокатури України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено порівняльно-правовий аналіз кримінальних законодавств країн, які забезпечують охорону випуску й обігу цінних паперів. Здійснено вивчення історико-правових аспектів вивчення кримінальної відповідальності у даній сфері. Визначено підстави криміналізації суспільно небезпечних діянь, взаємопов'язаних з випуском і обігом цінних паперів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)117 +
Шифр НБУВ: РА349133

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кашкарьова Л.Р. 
Психологічні засади моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Р. Кашкарьова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Уперше визначено зміст і структурні компоненти поняття "психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень учнів". Розроблено концепцію системи психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи як засобу контролю за процесом їх розумового розвитку. З'ясовано провідні психологічні механізми та умови здійснення психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи. Розроблено інтегровану модель рівневого процесу навчання. Поглиблено психологічну суть поняття "навчальні досягнення учня" як результат і основу його подальшого розумового розвитку. Розкрито зміст поняття "потенційні навчальні можливості учнів", виявлено їх структурні компоненти та рівні. Досліджено основні психологічні передумови навчальних досягнень підлітків й основні підходи до проблеми їх визначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 с1/8 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА337518

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кашканов А.А. 
Розробка методу оцінки експлуатаційних гальмових властивостей автомобіля в дорожніх умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.А. Кашканов ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Оцінено експлуатаційні гальмові властивості автомобіля за дорожніх умов під час проведення автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод. Розроблено модель оцінки коефіцієнта зчеплення автомобіля з дорогою, яка дозволяє суттєво звузити інтервал невизначеності у разі знаходження величини коефіцієнта зчеплення за даними протоколів зазначених пригод. Запропоновано моделі оцінки гальмових моментів на колесах автомобіля, які на відміну від їх аналітичних аналогів дозволяють давати достатньо точний прогноз навіть за наявності нечіткої інформації про фактори впливу. Наведено математичну модель оцінки траєкторії руху автомобіля у процесі гальмування, яка дозволяє врахувати перерозподіл вертикальних реакцій за осями та бортами автомобіля, а також дає змогу встановити момент виникнення юза кожного колеса за критерієм j/g. Значну увагу приділено експертно-моделюючій системі "Автоексперт" для автоматизації найбільш трудомістких процедур прогнозування поведінки під час гальмування автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015
Шифр НБУВ: РА310486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Кашканов В.А. 
Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.А. Кашканов ; Харк. нац. автомоб.-дорожн. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

На основі теорії нечітких множин удосконалено метод розрахунку коефіцієнта зчеплення коліс автомобіля з доріжним покриттям з метою його використання під час розслідування механізмів дорожньо-транспортних пригод (ДТП) за участі автомобілів, обладнаних антиблокувальними системами. З'ясовано задачі, які необхідно розв'язувати під час аналізу механізму ДТП, що уможливило визначення недолікі в існуючій методиці проведення автотехнічної експертизи. На підставі аналізу результатів теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено метод визначення дійсного значення коефіцієнта зчеплення коліс з дорожнім покриттям з урахуванням відомостей про тип і стан дорожнього покриття, тип, зношенність і тиск у шинах автомобля, завантаженість автомобіля і початкову швидкість гальмування, навіть за умов нечіткості початкових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361002

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Кашканов А. А. 
Концепція оцінювання і зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод / А. А. Кашканов. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено вирішенню проблеми оцінювання і зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод. Методичною основою дисертаційної роботи є послідовне застосування системного підходу, аналітичних та експериментальних методів досліджень, сучасних науково-технічних засобів на всіх етапах реконструкції дорожньо-транспортних пригод. Концепція дисертаційного дослідження полягає у тому, що процес прийняття рішень в автотехнічній експертизі дорожньо-транспортних пригод потрібно розглядати як стохастичний та нечіткий процес, який потребує застосування синтезу детермінованих, імовірнісних, регресійних та нейро-нечітких моделей для врахування факторів, що впливають на зменшення невизначеності при формуванні експертних висновків. В роботі розроблено моделі та алгоритми підвищення об'єктивності експертних досліджень дорожньо-транспортних пригод, проведено експериментальні дослідження параметрів руху транспортних засобів для підтвердження адекватності запропонованих наукових гіпотез та математичних моделей, проілюстровано ефективність застосування нових методів, моделей і алгоритмів в структурі аналізу дорожньо-транспортних пригод. Для оцінювання ефективності використовуваних моделей в автотехнічній експертизі дорожньо-транспортних пригод запропоновано метод нормалізованої ентропії. Порівняно з детермінованим підходом врахування стохастичної невизначеності звужує діапазон можливих рішень на 26-28%, додаткове врахування нечіткої невизначеності, дозволяє покращити результати ще на 20%.^UThe dissertation research deals with solving the problem of assessing and reducing uncertainty in the problems of automotive technical expertise of road accidents. The methodological basis of the thesis is the consistent application of a systematic approach, analytical and experimental research methods, modern scientific and technical means at all stages of the reconstruction of a road transport accident. The concept of the dissertation research is that the decision-making process in the automotive technical expertise of road accidents should be considered not only as deterministic, but also as a stochastic and uncertain process that requires the application of synthesis of deterministic, probabilistic, regression and neuro-fuzzy models for taking into account most of the factors that affect the reducing uncertainty in the formation of expert opinions.A general concept for assessing and reducing uncertainty in the problems of automotive technical expertise of road accidents based on the application of the methods of the theory of fuzzy sets and neural networks, the morphological method and modular synthesis technology has been created. The high flexibility of the automotive technical expertise system is provided when its operating conditions change. A method has been developed and an information model has been built for assessing the quality of investigations and conducting automotive technical expertise of road traffic accidents, on the basis of which algorithms for adaptive decision-making processes with deterministic and probabilistic characteristics are synthesized and the technology of choosing the optimal alternative under uncertainty is substantiated.The application of the methods of the theory of fuzzy sets, neural networks and experimental research methods has improved the method for estimating the coefficient of adhesion of car wheels with a road surface, which, unlike existing ones, allows to determine the value of the coefficient of adhesion for a wide range of modern cars more accurately, which, in turn, improves the quality and reduces the subjectivity of establishing the technical ability to avoid a traffic accident; a method for assessing the distance of visibility of objects when driving a car in the dark, which, unlike the existing ones, makes it possible to simplify the time-consuming procedures for studying safe modes of car movement in the dark, reduce the time spent by an automotive expert for an in-depth analysis of road accidents, increase accuracy and expert opinions objectivity. Based on the methods of differential and integral calculus, mathematical statistics, probability theory and regression analysis, methods for assessing the distance traveled by a car have been further developed, which take into account the influence of the design of the braking system and the psychology of driving a vehicle on emergency braking indicators in the investigation of road accidents; methods for analyzing car maneuvering by taking into account uneven movement (maneuvering with braking). Based on the method of fuzzy cognitive maps, it was proposed the model for assessing the reliability and safety of a vehicle in the driver-car-road-environment system (DCRE), which allows for taking into account the mutual influence of factors determining the reliability of a man-machine system, rank them and develop measures for improving traffic safety. Possible areas of application of the method are human-machine systems with a continuous nature of human activity (the DCRE system belongs to them), in which there are no clear boundaries between the operations performed, which makes it difficult to collect statistics on the probabilities of their correct execution.To evaluate the effectiveness of introducing a new method for establishing a particular parameter in the technical expertise of road accidents is possible basing on determining the difference in the uncertainty of the system in two states A and B (A is the state of the system when the current method is used, B is the proposed one). In this case, the efficiency criteria can be: the relative difference between the normalized entropies in states A and B, the relative value of the decrease in the dispersion range of the desired parameter, the relative value of the reduction in the probability of errors of the first and second kind. The proposed approach to assessing the uncertainty of the methodological support of automotive technical expertise can increase the objectivity of the formation of expert conclusions in the process of determining the circumstances of emergencies. Compared to the deterministic approach, accounting for stochastic uncertainty narrows the range of possible solutions by 26-28%, additional accounting for fuzzy uncertainty allows improving results by another 20%.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Маріяш Ю. І. 
Модельно-прогнозуюче автоматичне керування режимом дуття кисневого конвертера з енергоефективним засвоєнням тепла / Ю. І. Маріяш. — Б.м., 2023 — укp.

Мета дослідження полягає у знижені собівартості киснево-конвертерної сталі, що є наслідком підвищення частки металобрухту за рахунок підвищення ступеня допалювання СО до СО2 в порожнині конвертера, шляхом оптимального керування параметрами дуттьового режиму з використанням модельно-прогнозуючого керування. У дисертаційній роботі вдосконалено математичну модель дуттьового режиму киснево-конвертерної плавки, за рахунок врахування впливу інтенсивності дуття на процес зневуглецювання ванни, що дозволило підвищити точність та якість керування дуттям в умовах зміни витрати кисню під час продувки, увівши запропоновану модель безпосередньо до контуру керування параметрами дуттьового режиму. Вперше синтезовано оптимальну систему керування параметрами дуттєвого режиму киснево-конвертерної плавки за принципом зворотного зв’язку на базі модельно-прогнозуючого керування при використанні лінійно-квадратичного функціоналу, яка дозволила одночасно керувати інтенсивністю дуття та положенням фурми при програмній зміні завдання на витрату кисню та вмісту СО2, а також підвищити якість керування та енергозбереження при плавці, за рахунок збільшення ступеня допалювання СО до СО2, що є наслідком підвищення частки металобрухту. Подальший розвиток отримало використання замкнутих систем керування степенем допалювання СО до СО2 шляхом синтезу модельно-прогнозуючого регулятора з урахуванням технологічних обмежень швидкості переміщення регулюючих органів, що дозволило підвищити якість керування процесом при наявності обмежень. Запропоноване рішення дозволяє підвищити якість керування процесом в умовах технологічних обмежень. Наявні системи автоматичного керування не задовольняють в повній мірі вимогам, що висуваються до якості роботи системи при програмному керуванні параметрами режиму дуття та стабілізації збурень. Порівняльне дослідження роботи модельно-прогнозуючого регулятора та комбінованої системи регулювання з ПІД-регуляторами показало, що отримані перехідні процеси системи автоматичного регулювання режиму дуття киснево-конвертерної плавки з модельно-прогнозуючого регулятора автоматичного регулювання забезпечили ISE для контуру витрати кисню – 5577 та вмісту СО2 у конвертерних газах – 43; максимальне динамічне відхилення вмісту СО2 у конвертерних газах склало 0,95%. Застосування модельно-прогнозуючого регулятора дозволило покращити якість регулювання для контуру витрати кисню у 1,63 рази; максимальне динамічне відхилення вмісту СО2 у конвертерних газах було знижено на 16,5% у порівнянні з комбінованою системою регулювання з ПІД-регуляторами.^UThe purpose of the study is to reduce the cost of oxygen-converter steel, which is a consequence of the increase in the share of scrap metal due to the increase in the degree of post-burning of CO to CO2 in the converter cavity, by optimal control of the parameters of the duty mode using model predictive control. In the dissertation, the mathematical model of the blowing mode of basic oxygen furnace process was improved, taking into account the influence of the intensity of blasting on the process of decarburization of the bath, which made it possible to increase the accuracy and quality of blasting control in the conditions of changes in the oxygen consumption during purging. For the first time, an optimal control system for the parameters of blowing mode during basic oxygen furnace process was synthesized based on the principle of feedback with model-predictive control using a linear-quadratic functional, which allowed simultaneous control of the blowing intensity and the position of the lance, as well as to improve the quality of control and energy saving during melting, due to the increase in the degree of post-burning of CO to CO2, which is a consequence of the increase in the proportion of scrap metal. Further development was achieved by the use of closed control systems for the degree of post-burning of CO to CO2, through the synthesis of a model predictive controller taking into account the technological saturation of the speed of movement of regulatory bodies, which allowed to improve the quality of process control in the presence of saturation. The existing automatic control systems do not fully satisfy the requirements for the quality of the system's operation during software control of the parameters of the blowing mode and stabilization of disturbances. A comparative study of the operation of the model predictive controller and the combined regulation system with PID controller showed that the obtained transient processes of the system of automatic control of the blowing mode of the basic oxygen furnace from the model predictive controller provided ISE for the circuit of oxygen consumption - 5577 and the content of CO2 - 43; the maximum dynamic deviation of the CO2 content in converted gases was 0.95%. The use of a model predictive control made it possible to improve the quality of control for the oxygen consumption by 1.63 times; the maximum dynamic deviation of CO2 content was reduced by 16.5% in comparison with the combined control system with PID controller.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського