1. |
Ковчин Н.А. Дидактичні умови диференціації навчання старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.А. Ковчин ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.Досліджено шляхи здійснення диференціації навчання (ДН) старшокласників з урахуванням їх інтелектуальних можливостей. Обгрунтовано дидактичну модель ДН старшокласників, розроблено систему його дидактичного забезпечення, визначено критерії оцінки сформованості інтелектуальних умінь. Запропопоновано комплексну методику діагностики інтелектуальних умінь і пізнавальних можливостей старшокласників для ДН у загальноосвітніх школах. Обгрунтовано формування типологічних груп учнів для ДН. Доведено, що ефективність ДН можна підвищити шляхом застосування дидактичної моделі ДН за відповідних дидактичних умов з використанням комплексного підходу під час пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Визначено закономірності прояву пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Доведено, що необхідною умовою підвищення мотивації навчальної діяльності та розвитку інтелектуальних можливостей особистості в процесі ДН є забезпечення відповідності запропонованого рівня складності дидактичного забезпечення інтелектуальними можливостями учнів, що сприяє ефективній їх адаптації до умов профільного навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 Шифр НБУВ: РА370574 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|