Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (71)Книжкові видання та компакт-диски (88)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=КОРЕНЕВ$<.>+<.>A=ИННА$<.>+<.>A=ВАСИЛЬЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кореневський Д.Л. 
Підвищення ефективності віброзахисних систем енергетичних установок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Д.Л. Кореневський ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 23 с. — укp.

Розглянуто шляхи підвищення ефективності засобів захисту від вібрації за рахунок ускладнення динамічної структури та використання автопараметричних ланок. Розроблено метод проектування оптимальних систем вібраційного захисту суднового енергетичного та допоміжного устаткування. Доведено, що даний метод дозволяє вирішувати задачі оптимального проектування віброзахисних систем за заданих варіантів компонування агрегатної установки, зон розміщення засобів захисту від вібрацій, значень механічних опорів віброізоляторів, величин активних мас динамічних віброгасників. Метод адаптовано до класичних методів оптимізації. Розроблено систему автопараметричного динамічного гасіння двох складових вібрації, яка в порівнянні з одночастотним віброгасником рівної маси компенсує складові вібрації з відносною ефективністю 1,2 і 0,5 на основній і додатковій гармоніках відповідно. Показано, що дана система керованої віброізоляції забезпечує віброізолювальний ефект на 5 - 25 дБ, який перевищує величину віброізоляції однокаскадної системи без значного зниження частоти власних коливань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-047.7 +
Шифр НБУВ: РА352136

Рубрики:

      
2.

Коренева І.М. 
Розвиток спостережливості молодших школярів у процесі вивчення природничого матеріалу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Коренева ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено історію зміни поглядів на суть і дидактичні можливості спостережливості учнів III та IV-х класів, осмислено її роль на сучасному етапі, розкрито психолого-педагогічні особливості та передумови розвитку означеної якості особистості. Підібрано методику діагностування рівня спостережливості молодших школярів і розроблено експериментальну методику її розвитку на підставі активізації мотиваційної сфери учнів. Суттю розробленої методики є організація педагогічної взаємодії між суб'єктами навчання, в процесі якої відбувається розвиток і активізація внутрішньої структури спостережливості та її мотиваційного аспекту. Наведено результати впровадження до практики навчання експериментальної методики, які підтверджують її дієвість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА325640

Рубрики:

      
3.

Кореневич М.Л. 
Типологія та поетика драм Миколи Куліша у контексті європейської "нової драматургії": Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / М.Л. Кореневич ; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2001. — 18 с. — укp.

З матеріалами творчих пошуків європейських та українських драматургів змодельовано парадигму "нової драми". Розглянуто особливості типології та поетики драматургії М.Куліша, які є тотожними європейській "новій" та "новітній драмі". За методами типологічного зіставлення з творами європейських драматургів досліджено структуру драм М.Куліша, її особливі риси та інтенції за аспектами: інтенції епізації, параболічності, проблеми самоідентифікації особистості, гротесковості, іманентних драматургічних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Куліш М. 536 + Ш5(4)-318.3 + Ш401.46
Шифр НБУВ: РА314194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Коренева І. М. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку / І. М. Коренева. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі здійснено цілісне дослідження теорії і методики підготовки майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. Окреслено етапи генези освіти для сталого розвитку. Охарактеризовано стан упровадження освіти для сталого розвитку в практику вітчизняної та зарубіжної школи. Уточнено визначення поняття «освіта для сталого розвитку», охарактеризовано її властивості. Підготовка майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку полягає у формуванні в них фахової компетентності «здатність розуміти й реалізовувати стратегію сталого розвитку людства в процесі професійної діяльності». Визначено та обґрунтовано структуру цієї компетентності, її критерії, показники та рівні сформованості. Розроблено концепцію, модель та педагогічну систему підготовки майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. Обґрунтовано й експериментально перевірено результативність педагогічної системи підготовки майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку на першому рівні вищої освіти, визначено перспективні напрями підготовки майбутніх учителів біології на засадах освіти для сталого розвитку.^UFor the first time a comprehensive study of the theory and methods of training future biology teachers to implement the functions of education for sustainable development is carried out. The stages of genesis of the concept of sustainable development and education for sustainable development are singled out. The current features of education for sustainable development are characterized.Training future biology teachers for implementing the functions of education for sustainable development is the formation of their professional competence. The ability to understand and implement the strategy of sustainable human development in the process of professional activity is a necessary component of future biology teachers' professional competences. Such an element is an integrative and personal one, a combination of knowledge, skills and abilities, ways of thinking, professional, ideological and civic qualities, motives and values. In sum, those components determine the ability to implement the functions of education for sustainable development in the process of professional activity. The structure of this professional competence that is composed of cognitive, activity and personal components is determined and substantiated.The criteria are determined as informational, behavioral, value-evaluative ones, as well as the indicators and levels of competence formation (low, medium, sufficient, high). The concept, model and pedagogical system of training future biology teachers for implementing functions of education for sustainable development are developed. The effectiveness of the pedagogical system of future biology teachers' training to implement the functions of education for sustainable development at the first level of higher education is substantiated and experimentally tested. The prognostic directions of future biology teachers training on the basis of education for sustainable development are determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського