Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (55)Реферативна база даних (2843)Книжкові видання та компакт-диски (2610)Журнали та продовжувані видання (143)
Пошуковий запит: (<.>A=КОРН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Хомей О. Д. 
«Взаємодія громадянського суспільства та органів державної влади в умовах інтеграції України в ЄС» / О. Д. Хомей. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено аналізу взаємодії громадянського суспільства й державної влади в умовах інтеграції України в ЄС. Наголошено на необхідності вироблення правових, організаційних і суспільних механізмів такої співпраці з метою формування внутрішньої та зовнішньої політики України, спрямованої на забезпечення національної безпеки. Виконання українською стороною Угоди про асоціацію між Україною та ЄС сприяє формуванню політики національної безпеки. У цьому контексті особливої ваги набуває активізація громадянського суспільства та його участь через громадські організації у створенні й контролі суспільно-політичного безпекового середовища. Однією з ефективних форм співпраці громадянського суспільства й державної влади, що практикується у ЄС, є коаліційний принцип утворення громадських об'єднань, також і за участі представників державної влади та громадських організацій. Проаналізовано успішні практики співпраці, зокрема упровадження принципів е-демократії, які були започатковані Ініціативою «Партнерство «Відкритий Уряд». Акцентовано увагу на необхідності кардинальних змін у відносинах між громадянським суспільством і державною владою через посилення на законодавчому рівні статусу громадських організацій у розробленні та ухваленні рішень, спрямованих на виконання положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС з метою дотримання принципів національної безпеки.Ключові слова: Угода про асоціацію між Україною та ЄС, громадянське суспільство, громадська організація, органи державної влади, коаліція, національна безпека, євроінтеграція, відкритий уряд, е-урядування, е-демократія.^UThis work is a comprehensive analysis of the peculiarities of the interaction of civil society and state authorities in the context of European integration commitments, revealing the peculiarities of the impact of this interaction on the formation and implementation of national security policy priorities. The evolution of Ukraine's integration processes with the EU in the context of ensuring the interests of society and the state in general is traced throughout the work, which theoretically and methodologically substantiates Ukraine's foreign policy choice: for example, the signing of the Association Agreement with the EU corresponds to security principles as established by political science theories. From the standpoint of neorealism, on the one hand, signing is an effective step for the country to ensure its national security in a changing geopolitical situation. From the standpoint of neoliberalism, on the other hand, the Agreement is also a positive factor due to the launch of security mechanisms, such as the development of democratic institutions, and the intensification of interaction between society and the state. The Association Agreement is also a wise choice as seen in the context of social constructivism: first, Ukraine's European choice was initiated primarily by civil society. Secondly, thanks to the implementation of the Agreement, Ukraine is gradually integrating with European institutions, thus strengthening national security. And given the gradual enlargement of the EU to the East, the claims of neorealists about the impossibility of political integration of states with different levels of socio-economic potential are unfounded.It demonstrates that Ukraine's European integration and its level of national security depend primarily on social stability. This stability can be ensured by partnership between civil society and public authorities. However, such a state is possible only in the presence of several factors that characterize society as civil and the government as democratic. These include: the level of political consciousness, adherence to universal values, attention to social challenges, the desire for cohesion and a shared goal. In this thesis, it is determined that civil society is a community of citizens with a high level of social competency, which through their organizations implement the implementation of their political will regarding national development and security on the principles of partnership and dialogue with state authorities.The means by which interaction between civil society organizations (CSOs) and state authorities are also revealed. The correlation between them is regulated by the relevant legislation. This can be divided into two categories; first into domestic legislative initiatives that determine the status of non-governmental organizations (NGOs) as well as their forms of cooperation with (and mechanisms of oversight on) government. Second are international initiatives that contribute to Ukraine's integration and thus, as previously demonstrated, national security – through the intensification of the activities of public organizations in the adoption of state policies and decisions. These include, first and foremost, the Open Government Partnership Initiative. Although Ukraine joined it long before the ratification of the Association Agreement, its goals are fully in line with Ukraine's European integration course set out in the Agreement, and the implementation of both international instruments has a synergistic effect.The most effective democratic initiatives implemented through partnership activities of CSOs and state authorities have been identified. These include, first of all, the tools of e-democracy, which contribute to the adaptation of the administrative and social system of Ukraine to that of Europe.Recommendations are provided to improve the interaction between CSOs and public authorities in order to accelerate European integration reforms in the context of national security. Thus, the mechanisms of interaction between public organizations and government agencies do not yet meet their expected potential. Although there are many main problems that need to be addressed, the priorities are: a) improving the regulatory framework for the activities of advisory bodies; b) introducing and broadening civic education; c) developing a clear mechanism for submitting and processing e-petitions and conducting e-consultations, taking into account the public's ability to monitor (and participate in) all stages of policy-making; d) expansion of the participation of NGOs and coalitions in legislative activities, taking into account the necessary expenditures in the state budget.Keywords: Аssосіаtіоn Аgrееmеnt, civil society, public authorities, coalition, national security, European integration, open government, e-democracy.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Корнюшенко О.М. 
Імунопатогенез експериментального поліомієліту з позицій гетерогенності популяцій поліовірусів: Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.06 / О.М. Корнюшенко ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 1999. — 35 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.17-29

Рубрики:

      
3.

Корніцька Г.В. 
Індукція овуляції у пацієнток з безпліддям поєднаного генезу у програмах допоміжних репродуктивних технологій: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / Г.В. Корніцька ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати клініко-статистичного аналізу та вивчено гормональний гомеостаз пацієнток програми екстракорпорального запліднення з поєднаними формами безплідності. Проведено формування тестів оваріального резерву, які клінічно апробовано в лікувальному циклі. Визначено закономірності та виявлено причинно-наслідкові зв'язки між гормональними порушеннями та ступенем виразності оваріальної відповіді, що дає змогу вибрати оптимальну схему овуляторної індукції. Розроблено та впроваджено у практику схему оваріальної індукції з використанням оральних контрацептивів для пацієнток з очікуваним високим ступенем оваріальної відповіді, з застосуванням якої можна проводити профілактику синдрому гіперстимуляції яєчників у передлікувальному циклі, а також знизити ступінь оваріальної відповіді до такої, що відповідає нормальним показникам. Впроваджено у діяльність закладів системи охорони здоров'я додаткові критерії ультразвукового контролю за станом фолікулогенезу залежно від ступеня виразності оваріальної відповіді, що дає змогу проводити диференційоване призначення протоколів індукції овуляції. Розроблено підходи до призначення різних схем індукції овуляції залежно від наявності патології у репродуктивній системі, що підвищує результативність лікування за методом екстракорпорального запліднення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.54-5 +
Шифр НБУВ: РА322389

Рубрики:

      
4.

Корнилюк Р. В. 
Іноземні банки в банківській системі України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Р. В. Корнилюк ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади діяльності іноземних банків у банківській системі України, визначено їх сутність, причини та наслідки експансії на території приймаючих країн. Обгрунтовано інструментарій регулювання іноземних банків на національному рівні. Розроблено та застосовано комплексну методику аналізу впливу різних типів іноземних банків на розвиток банківської системи України, що включає фінансовий, операційний аналіз та аналіз нефінансових показників з довгим часовим горизонтом. Наведено комплексний підхід до створення системи регулювання діяльністю іноземних банків, що складається з макроекономічних, організаційних та операційних заходів, які позбавлені недоліків протекціоністського підходу і базуються на консолідованому нагляді й індивідуальному контролі за ризиками діяльності іноземних банків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10
Шифр НБУВ: РА381649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Годний С. П. 
Інститут лобізму в політиці як чинник демократизації українського суспільства / С. П. Годний. — Б.м., 2020 — укp.

Проаналізовано феномен політичного лобіювання як чинник демократизації, висвітлено його особливості в контексті розвитку політичної культури і свідомості українського суспільства. Показано, що лобізм як уособлення позитивних і негативних ознак виступає важливим елементом життєдіяльності суспільства: впливає на управлінські рішення, надає діяльності органів державної влади й управління необхідної динаміки та гнучкості; постає інструментом самоорганізації громадянського суспільства, забезпечує суспільну підтримку того чи іншого законопроекту або опонування йому, справляє безпосередній вплив на політику; як специфічна форма прояву політичного плюралізму створює можливості для забезпечення інтересів меншості; сприяє реалізації вимог принципу свободи стосовно діяльності громадських організацій, політичних партій, недержавних структур-асоціацій, окремих груп населення тощо; спрямовує цілеспрямовану діяльність суспільства, стимулює інноваційні зміни, спонукає до конкретних дій; сприяє розширенню інформаційної й організаційної бази рішень; постає інструментом взаємодії представницької та виконавчої гілок влади; є засобом досягнення компромісів й укладання угод, що сприяє знаходженню рівноваги між політичними силами.^UThe phenomenon of political lobbying as a factor of democratization and its peculiarities in the context of political culture and consciousness of Ukrainian society is analyzed. It is shown that lobbyism, as the personification of positive and negative features, is an important element of society's life: it influences managerial decisions, promotes tone of state authorities and administration, gives them the necessary dynamics and flexibility; emerges as a tool for the self-organization of civil society, provides public support for a bill or opposition to it, has a direct impact on politics; as a specific form of manifestation of political pluralism creates opportunities for securing the interests of the minority; ensures implementation of the principle of freedom in relation to the activities of public organizations, political parties, non-state structures-associations, separate groups of the population, etc.; orienting towards the goals of society, stimulating innovation, inducing concrete actions; promotes the expansion of information and organizational decision making base; appears as an instrument of interaction between the representative and executive branches of government; is a means of reaching compromises and concluding agreements, which contributes to finding a balance between political forces.For the first time, a political and cultural approach to the study of political lobbying in the context of political culture and consciousness of Ukrainian society has been applied. It has been determined that political lobbying is a system and practice for realizing the interests of different groups of citizens, which is specific to the institution of the political system, which determines the mechanism of the influence of private or public organizations – political parties, corporations, unions, etc. - on decision-making by the parliament.The concept of «culture of political lobbying» is described, which means the process of lobbying, which is based on the moral and ethical foundations of society's development, its political culture and mental traditions of society, is mediated by the existing legal and regulatory framework that legitimizes political lobbying in society.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Корніловська Н.В. 
Інформатизація процесів удосконалення телекомунікаційних каналів автоматизованих систем переробки інформації й управління: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Н.В. Корніловська ; Херсон. держ. техн. ун-т. — Херсон, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено інформаційну технологію вдосконалення телекомунікаційних каналів автоматизованих систем переробки інформації й управління, що реалізує метод комплексного вдосконалення параметрів і характеристик каналів телеуправління-телесигналізації (ТУ-ТС) систем телемеханіки. Розвинуто та адаптовано до особливостей вдосконалення телекомунікаційних каналів інформаційно-структурний метод, запропоновано методологію підтримки прийняття рішень під час вдосконалення телекомунікаційних каналів та розглянуто можливості створення СППР з використанням інформаційно-структурного підходу. Створено моделі підтримки прийняття рішень під час проектування окремих елементів і комплексного вдосконалення телекомунікаційних каналів та здійснено втілення їх у підсистему моделювання каналів та у відповідні програмні продукти. Розроблено та доповнено елементи прикладної теорії, запропоновано інформаційну технологію та проблемно-орієнтований інструментарій розв'язання задач створення СППР у вигляді моделей, алгоритмів і програм, що дозволило вперше обгрунтувати метод комплексного вдосконалення телекомунікаційних каналів за рахунок використання шумових кодованих сигналів та створити нову різновидність активних смугових фільтрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З968.8-012 +
Шифр НБУВ: РА328849

Рубрики:

      
7.

Корнійчук О. В. 
Інформаційна діяльність місцевих органів виконавчої влади (на прикладі Рівненської та Хмельницької областей): автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. В. Корнійчук ; Львів. регіон. ін-т держ. упр., Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні засади, організаційно-правові та функціональні особливості регіональної інформаційної політики. Проведено системний аналіз управлінської діяльності місцевих органів виконавчої влади щодо здійснення інформатизації регіону. Охарактеризовано основні форми, методи, напрями реалізації інформаційної політики та шляхи підвищення її ефективності. Досліджено інформаційно-аналітичне забезпечення управлінської діяльності місцевих органів виконавчої влади, проаналізовано роботу державних органів управління щодо інформаційного забезпечення зв'язків із громадськістю й основні напрями та форми їх інформаційно-пропагандистської діяльності. Розроблено практичні рекомендації щодо використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій у роботі місцевих органів виконавчої влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.208 ф
Шифр НБУВ: РА380589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Мацюк С. М. 
Інформаційна технологія прогнозування та оптимального управління процесом крупнокускового дроблення руди / С. М. Мацюк. — Б.м., 2021 — укp.

прогнозуючої моделі технологічного процесу в реальному часі. Рішення завдання полягає в розробці інформаційної технології синтезу оптимального регулятора за функціоналом узагальненої роботи на основі прогнозуючої моделі процесу, яка формується в реальному часі шляхом структурно-параметричної ідентифікації процесу з використанням інтелектуальних базисних функцій (нейронних мереж і гібридних мереж з нечіткою логікою) по структурному (мінімуму зсуву) і параметричного (мінімуму помилки) критеріям з використанням глобальних (прямий випадковий пошук і генетичний алгоритм) і локальних (градієнтних) методів оптимізації.Запропонована інформаційна технологія дозволяє в 1,85 раз знизити похибки управління і підвищити на 3,8% продуктивність подальшого процесу самоздрібнювання по вхідний руді. Ключові слова: крупнокускове дроблення, інформаційна технологія, оптимальний регулятор, функціонал узагальненої роботи, ідентифікація, прогнозуюча модель, нейронна мережа, нечітка логіка, генетичний алгоритм.^UThis thesis is submitted to obtain a Ph. D (Candidate of Technical Sciences) in specialty 05.13.06 – information Technology – Dnipro University of Technology, Dnipro, 2021.This dissertation addresses the current scientific problem of improving the operating quality and management processes for large-scale ore crushing. This is achieved during uncertain conditions and information about its state. The use and development of information technology seeks to optimize the process with management based on the identification of predictive process models in real time. The solution lies in the development of information technology for the optimal controller synthesis for the functionality of generalized work. This is based on a predictive process model. This model is formed in real time by structural and parametric identification of the process using intelligent basic functions (neural networks and hybrid networks with fuzzy logic). The foregoing applies to structural and parametric (minimum error) criteria using global (direct random search and genetic algorithm) and local (gradient) optimization methods.The method of the optimal controller synthesis for the process of large-scale ore crushing has been improved. This method consists of finding the minimum functionality of the generalized work by taking into account the required depth of the forecast. This is done by summing up the components of the function and the cost function for quality control. This ensures the correct synthesis of the optimal controller for delayed processes.The complex method of structural and parametric identification of a nonlinear dynamic process was further developed. This method includes determining the required sampling interval of the process while taking into account its stochastic and dynamic properties. This reduced the error of the process model to the value of 0.0357. The proposed information technology allows control errors to be reduced by1.85 times.A modified method of structural and parametric identification has been developed. This includes the choice of the discrediting interval during the process when determining its characteristics. It also encompasses the required amount of data which allows the dynamic and stochastic properties of the process to be taken into account.The functional structure of the automated system by the process of large-scale ore crushing has been developed as well as the software application of the proposed techniques and algorithms of identification. The optimum controller that allows expenses for research and design of control systems to be reduced has been developed as well. For SCADA Siemens, an interface of a large crusher-operator- technologist has been developed, which allows modelling by way of a real technological process.Keywords: large-scale crushing, information technology, optimal regulator, generalized work functionality, neural network, fuzzy logic, genetic algorithm.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Корнєва О.В. 
Інформаційно-методичні засади формування інноваційної стратегії підприємств (на прикладі машинобудівних підприємств Івано-Франківської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.В. Корнєва ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Наведено теоретичне обгрунтування та практичні рекомендації активізації інноваційних процесів через формування інноваційної стратегії розвитку (на матеріалах вітчизняних машинобудівних підприємств). Визначено передумови, розроблено концептуальні основи інформаційно-кібернетичного характеру формування інноваційної стратегії. Сформовано дерево альтернативних рішень стратегічного інноваційного вибору. Запропоновано вимоги щодо концептуальної моделі організаційної структури управління, орієнтованої на інноваційний розвиток. Розроблено варіант органічної організаційної структури проектного типу. Проаналізовано в ретроспективі економічний механізм стимулюванння інноваційної діяльності та подано пропозиції щодо його вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55 + У9(4УКР-4ІВА)305.851-55
Шифр НБУВ: РА314335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Корнієнко В.В. 
Історико-культурна спадщина та її використання в туристичній сфері України (1991 - 2007 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.В. Корнієнко ; НАН України; Ін-т історії України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів комплексного вивчення джерел і літератури, а також даних, одержаних за умов експедиційних досліджень, проаналізовано практичний і теоретичний досвід пристосування пам'яток історії та культури України до функціонування у туристичниій сфері. Складено реєстр пам'яток історії та культури національного значення, які є туристичними об'єктам. Установлено загальні чинники, які впливають на інтенсивність їх залучення до екскурсійних маршрутів і залежать від якостей пам'яток. Такими чинниками є високий рівень концентрації екскурсійних об'єктів, на емоційному рівні ступінь впливу пам'ятки на глядача, наявність туристичної інфрастуктури щодо кожного екскурсійного об'єкта. З урахуванням одержаних даних сформовано концепцію найоптимальнішої форми перетворення складових історико-культурної спадщини на екскурсійні туристичні об'єкти. Суть даної концепції полягає у створенні на базі пам'ятки тематико-експозиційного музейного комплексу з метою формування національної системи туристично-екскурсійних маршрутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3е(4УКР)64 л60 + Ч518.14(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА358044

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Корновенко С.В. 
Аграрна політика урядів А. Денікіна та П. Врангеля (1919 - 1920рр.): автореф. дис. ... д-ра іст. наук: 07.00.02 / С.В. Корновенко ; Ін-т історії України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Зазначено, що А. Денікін, П. Врангель і очолювані ними уряди, комплексно підходили до вирішення аграрного питання, усвідомлюючи його соціально-економічне та суспільно-політичне значення. Встановлено, що основні положення аграрного законодавства урядів А. Денікіна та П. Врангеля узгоджувалися зі змістом аграрного законодавства урядів Радянської Росії, Польщі, Румунії, Чехословаччини, Болгарії й інших країн Центральної та Південно-Східної Європи. Обгрунтовано твердження щодо того, що селянство Новоросійської, Харківської та Таврійської губерній у політичному відношенні вимагало від влади Білого руху Півдня Росії "порядку", що встановить "господар". Визначено, що програмні положення суспільно-політичного компонента аграрної політики урядів А. Денікіна та П. Врангеля носили конструктивний і проселянський характер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2)612-21 +
Шифр НБУВ: РА369589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Корнійчук О. В. 
Агробіологічні основи стабілізації зерновиробництва у Центральній частині Лісостепу Правобережного України / О. В. Корнійчук. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації обґрунтовано науково-теоретичні положення стабілізації зерновиробництва в умовах глибоких кліматичних та техногенних змін в сучасних агроценозах Центральної частини Лісостепу Правобережного. Показано суть, динаміку та направленість цих змін. Підкреслено вплив масового скорочення тваринницької галузі в аграрному секторі економіки на сучасні технології вирощування пшениці озимої. Доведено зростання дефіциту вологозабезпечення ґрунту в існуючих системах землеробства регіону, реальну загрозу наближення його гідротермічних умов до показників північного Степу. Встановлено ефективність використання на потреби ґрунту післяжнивних рослинних решток, позитивну роль передпосівної бактеризації насіння та застосування комплексних мікродобрив в системі живлення пшениці озимої. Вперше в умовах регіону досліджено і доведено доцільність застосування No-till – технології вирощування пшениці озимої в зоні нестійкого зволоження. Підкреслено її вологозберігаючу, протиерозійну та гумусоутворюючу дію та економічну ефективність.Показано значення кукурудзи в стабілізації зерновиробництва в умовах природно-антропогенних змін. Обґрунтовано основні параметри доцільності розширення її посівів в короткоротаційних сівозмінах. Ключові слова: агроценози, сівозміна, гідротермічний режим, пшениця озима, кукурудза на зерно, система удобрення, мікродобрива, бактеріальні препарати, No-till технологія.^UThe dissertation substantiates the scientific and theoretical principles of stabilization of grain production in the conditions of deep climatic and technogenic changes in modern agrocenoses of the central part of the Right-Bank Forest-Steppe. The essence, dynamics and direction of such changes are shown. An increase in frequency and duration of dry periods at all stages of organogenesis of winter wheat was established. The influence of the massive reduction in the livestock industry in the agricultural sector of the economy on modern technologies of growing winter wheat, in particular, on the structure of its predecessors, is emphasized. As a result of such a reduction, a sharp decrease in the number of forage crops, which are predecessors, that leave the field early, was noted, while an increase in crops, which, during late harvesting, remove a large amount of moisture and nutrients from the soil. The growing deficit of soil moisture supply as the main limiting factor in the existing farming systems of the region, the real threat of approaching its hydrothermal conditions to the indicators of the northern Steppe is proved.The effectiveness of the use of post-harvest plant residues for soil needs with a shortage of organic fertilizers of animal origin, the positive role of pre-sowing bacterization of seeds and the use of complex microfertilizers in the nutritional system of winter wheat have been experimentally established.For the first time in the conditions of the region and the expediency of using No-till technology of growing winter wheat on gray forest soils of the zone of unstable moisture were investigated and substantiated. Its moisture-accumulating, anti-erosion and humus-forming effect, as well as economic efficiency, are emphasized. It has been established that a significant increase in winter wheat yield is observed starting from the third year of applying zero tillage.It is shown that in connection with the increased risks in growing winter wheat, the importance of corn in stabilizing grain production in the context of modern natural and anthropogenic changes increases. The main parameters of the expediency of expanding the crops in short crop rotation have been substantiated. It was found that on gray forest soils in the zone of unstable moisture, repeated sowing of corn in the same field leads to a decrease in its yield by 0.6 t/ha and is not advisable.Key words: agrocenoses, crop rotation, hydrothermal regime, winter wheat, corn for grain, fertilization system, micronutrient fertilizers, bacterial preparations, No-till technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Корнацький В.М. 
Адаптаційні технології оптимізації первинної медико-санітарної допомоги дорослому населенню із кардіологічною патологією: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.02.03 / В.М. Корнацький ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2002. — 36 с. — укp.

Висвітлено проблеми адаптації системи первинної медико-санітарної допомоги дорослому населенню на моделі хворих кардіологічного профілю за сучасних умов в Україні. Встановлено, що зі зміною суспільно-політичних і соціально-економічних умов демографічної ситуації та рівня здоров'я населення України протягом 1975 - 2000 рр. настали негативні динаміка: народжуваність зменшилась на 51,6 %, смертність зросла на 53 %, середня тривалість життя скоротилась на 2 роки і стала меншою від країн Євросоюзу в середньому на 10 років. Виявлено негативний вплив на стан здоров'я і середню тривалість життя хвороб системи кровообігу, смертність від яких у 2000 р. склала 60,9 % в структурі всіх хвороб. Науково обгрунтовано та розроблено механізми адаптаційних технологій перебудови системи організації первинної медико-санітарної допомоги дорослому населенню України на моделі хворих кардіологічного профілю. Проаналізовано ефективність впровадження запропонованих імітаційних моделей адаптаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.1-52
Шифр НБУВ: РА318668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Корнієць П. Ю. 
Адміністративно-правові засади запобігання і протидії корупції в Національному антикорупційному бюро України: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / П. Ю. Корнієць. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено сукупність теоретичних узагальнень і запропоновані нові підходи стосовно вирішення наукового завдання щодо визначення змісту та особливостей адміністративно-правих засад запобігання і протидії корупції в діяльності НАБУ.З цією метою виявлено проблеми доктринального та нормативно-термінологічного визначення категорії «запобігання і протидія корупції». Доведено, що зміст чинного законодавчого вираження антикорупційної політики (діяльності) полягає у запобіганні корупції та протидії корупції як категоріях, що становлять об’єкт адміністративно-правового регулювання. Викладено авторській підхід до розмежування зазначених понять, відповідно до якого: запобігання корупції є сферою суспільних відносин, реалізація яких пов’язана з відверненням (виключенням) протиправної поведінки (вчинення корупційних дій), забезпечення притягнення осіб, винних у вчиненні адміністративних правопорушень, пов’язаних корупцією, до відповідальності; протидії корупції є сферою суспільних відносин, яка охоплює активну діяльність, що полягає у виявленні та припиненні (перериванні об’єктивної сторони) де-факто існуючих корупційних правопорушень (діянь).Доведено, що об’єктивізація НАБУ у сфері запобігання і протидії корупції полягає у дуалістичній природі його інституційного правового статусу: у зовнішньо-організаційній діяльності як спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції – корупційним кримінальним правопорушенням, вчиненим вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці; у внутрішньо-організаційній діяльності – системи функціонування підрозділів та процесів крізь призму запобігання і протидії корупції, яка виключає можливість вчинення корупційних правопорушень працівниками Національного бюро.Систематизовано нормативні засади запобігання і протидії корупції в НАБУ, в результаті чого до них віднесені: Конституція України; міжнародні договори, ратифіковані Верховною Радою України; закони України; підзаконні нормативно-правові акти; відомчі нормативні акти, міжнародні стандарти як еталони правового регулювання і методичні рекомендації та роз’яснення загального характеру Національного агентства з питань запобігання корупції як документи особливої природи щодо підстав їх прийняття та специфіки правореалізації. Водночас наголошено на ключовій ролі адміністративно-правового регулювання питань запобігання і протидії корупції в НАБУ, яка обумовлена наступними факторами: титульні законодавчі акти відповідної сфери правового регулювання є джерелами саме адміністративного права; переважна більшість правових норм, які регламентують сферу запобігання і протидії корупції в НАБУ міститься у відомчих нормативних документах, тобто актах адміністративно-правового регулювання.Розкрито зміст антикорупційного менеджменту (антикорупційного комплаєнсу) як діяльності щодо створення, впровадження, організації, оцінки ефективності, періодичного перегляду та вдосконалення внутрішньоорганізаційної системи запобігання і протидії корупції, тобто комплексу заходів, інструментів та процедур, що забезпечують відповідність діяльності НАБУ зовнішнім та внутрішнім вимогам. Окреслено основні завдання антикорупційного менеджменту в Національного бюро.Сформульовано поняття корупційних ризиків в діяльності НАБУ, під якими запропоновано розуміти соціальні, економічні, політичні, організаційно-управлінські, інформаційно-технічні, правові (в тому числі корупціогенні фактори) та інші обставини чи їх сукупність, які потенційно зумовлюють ймовірність вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень працівниками НАБУ, наслідком чого є репутаційні збитки для суспільної довіри до Національного бюро як спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції.Окреслено перелік суб’єктів запобігання і протидії корупції в НАБУ, а саме: Верховна рада України; Кабінет Міністрів України; Національне агентство з питань запобігання корупції; органи прокуратури; Державне бюро розслідувань України; Національна поліція України; суди; міжнародні публічні та приватні організації; Рада громадського контролю при НАБУ; Комісія з проведення зовнішньої незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного бюро; фізичні особи та їх об’єднання, в тому числі ті, що зареєстровані як юридичні особи; Управління внутрішнього контролю НАБУ; Комісія з організації внутрішнього контролю та оцінки ризиків Національного бюро.^UThe dissertation research presents a set of theoretical generalizations and proposes new approaches to solving the scientific task of determining the content and features of the administrative and legal principles of preventing and countering corruption in the activities of the NABU.For this purpose, the problems of the doctrinal and normative terminological definition of the category “prevention and counteraction of corruption” were identified. It has been proven that the content of the current legislative expression of anti-corruption policy (activity) consists in preventing corruption and countering corruption as categories that constitute the object of administrative and legal regulation. The author’s approach to distinguishing these concepts has been outlined, which defines that: prevention of corruption is a sphere of social relations, the implementation of which is related to the averting (exclusion) of illegal behavior (commitment of corrupt actions), ensuring the accountability of the persons guilty of committing corruption-related administrative offences; anti-corruption is a sphere of social relations that includes activity, consisting in the detection and termination (interruption of the objective side) of de facto existing corruption offenses (actions).It has been proven that the process of objectifying of NABU in the field of prevention and countering corruption lies in the dualistic nature of its institutional legal status: in external organizational activities as a specially authorized subject in the field of countering corruption – a corruption criminal offense which pose a threat to national security and are committed by senior state officials authorized to execute functions of the state or local self-government,; in internal organizational activities – the system of functioning of units and processes through the prism of prevention and counteraction of corruption, which excludes the possibility of committing corruption offenses by employees of the National Bureau.The normative bases of preventing and countering corruption in NABU have been systematized, as a result of which, the referred are: the Constitution of Ukraine; international treaties ratified by the Verkhovna Rada of Ukraine; laws of Ukraine; subordinate legislation; departmental regulations, international standards as a reference of legal regulation and methodological recommendations and clarification of the general nature of the National Agency of Corruption Prevention as documents of a special nature regarding the grounds for their adoption and the peculiarities of legal implementation. At the same time, the key role of administrative and legal regulation of the issues of prevention and counteraction of corruption in NABU has been emphasized, which has been determined by the following factors: titular legislative acts of the relevant sphere of legal regulation are the sources of administrative law specifically; the vast majority of legal norms that regulate the sphere of prevention and counteraction of corruption in NABU are contained in departmental regulatory documents, therefore acts of administrative and legal regulation.The content of anti-corruption management (anti-corruption compliance) has been revealed as an activity related to the creation, implementation, organization, evaluation of effectiveness, periodic review and improvement of the internal organizational system of prevention and counteraction of corruption, that is, a set of measures, tools and procedures that ensures compliance of NABU activities with external and internal requirements. The main tasks of anti-corruption management in the National Anti-Corruption Bureau have been outlined.The concept of corruption risks in the activities of NABU has been formulated, by which it has been proposed to understand social, economic, political, organizational and managerial, information and technical, legal (including corruption-related factors) and other circumstances or their combination, which potentially determine the probability of committing corruption or corruption-related offenses by NABU employees, resulting in reputational damage to public trust in the National Bureau as a specially authorized actor in combating corruption.The list of subjects of prevention and counteraction of corruption in NABU has been outlined, namely: Verkhovna Rada of Ukraine; Cabinet of Ministers of Ukraine; National Agency of Corruption Prevention; prosecution authorities; State Bureau of Investigation of Ukraine; National Police of Ukraine; courts; international public and private organizations; NABU Civil Oversight Council; commission for conducting the independent external evaluation of the effectiveness of the National Anti-Corruption Bureau; natural persons and their associations, including those registered as legal entities; Internal Control Department of NABU.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Корнієць В. В. 
Адміністративно-правові основи відповідальності за правопорушення у санітарно-епідеміологічній сфері в контексті адміністративно-правової реформи в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. В. Корнієць ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено адміністративно-правові основи відповідальності за правопорушення у санітарно-епідемологічній сфері в контексті адміністративно-правової реформи в Україні. Проведено аналіз юридичних складів адміністративних правопорушень, предметом посягання яких є санітарно-екологічна безпека. Розкрито особливості впровадження у справах про порушення правил і норм санітарно-епідеміологічного законодавства. Запропоновано шляхи системного вдосконалення законодавства в сфері забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення діяльності посадових осіб санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)145 + Х819(4УКР)072.8
Шифр НБУВ: РА373918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Корнєєв Ю.В. 
Адміністративно-правове забезпечення особистої безпеки працівників податкової міліції: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.В. Корнєєв ; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено проблеми особистої безпеки працівників податкової міліції, розглянуто вплив небезпечних факторів на службово-професійну діяльність, запропоновано визначення особистої безпеки та її принципи. Висвітлено питання правового захисту співробітників: наведено загальну характеристику правового захисту та описано особливості правового регулювання співробітників податкової міліції. Виявлено недоліки правового забезпечення, надано пропозиції щодо покращання правової нормативної бази податкової міліції. Здійснено дослідження професійної та психологічної підготовленості співробітників як важливого фактора їх безпечної професійної придатності. Розглянуто вплив професйної підготовки на забезпечення особистої безпеки та професійної, підбір та адаптацію кадрів, високі моральні якості як елементи службової захищеності працівників, психолого-педагогічні знання, які підвищують захист та безпеку професійної діяльності працівника. На підставі результатів дослідження запропоновано шляхи та пропозиції удосконалення діяльності працівників, що впливають на забезпечення особистої безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.2
Шифр НБУВ: РА320385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Корнієнко А.П. 
Аеродинамічна компоновка арочного крила з повітряним гвинтом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / А.П. Корнієнко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати фізичного моделювання обтікання арочного крила з повітряним гвинтом в аеродинамічній трубі. На підставі результатів такого моделювання, проведеного з візуалізацією течії на поверхні арочного крила, підтверджено безвідривний характер обтікання комбінації "арочне крило - повітряний гвинт" до великих кутів атаки, що дозволило здійснити параметричні дослідження, з використанням методів обчислювальної аерогідродинаміки, які базуються на використанні моделі ідеальної рідини, а саме: методу дискретних вихорів, (ефективного для моделювання обтікання тонких несучих поверхонь з фіксованими лініями сходу вихрової пелени), панельного методу Моріно - для моделювання обтікання тілесних компоновок, у їх апробованих алгоритмічних реалізаціях методики розрахунку. Наведено результати параметричних досліджень стосовно оцінки впливу місця розташування повітряного гвинта в каналі арочного крила на аеродинамічні характеристики такого роду комбінації та з'ясовано наявність досить складної аеродинамічної інтерференції гвинта та несучої поверхні літального апарата. За цього одержано аеродинамічні якості комбінації та тягових характеристик даного гвинта, які мають чіткі екстремуми, наявність яких повинна враховуватися під час проектування літаків з арочним крилом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О553-011 +
Шифр НБУВ: РА349176

Рубрики:

      
18.

Серотюк Б. В. 
Антикризове управління стратегічною безперервністю діяльності підприємства / Б. В. Серотюк. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено розвитку теоретичних положень, розробці методичних підходів та практичних рекомендацій щодо формування механізму антикризового управління стратегічною безперервністю діяльності підприємства. На основі узагальнення причини виникнення кризових ситуацій визначено сутність поняття «стратегічна безперервність діяльності підприємства». Сформовано теоретичний базис організації антикризового управління стратегічною безперервністю діяльності підприємства. Визначено вимоги до механізму забезпечення безперервності в аспекті оцінки впливу змін середовища господарювання на діяльність підприємств. Розроблено процедуру оцінювання здатності підприємства забезпечувати безперервність діяльності. Обґрунтовано методичний підхід до формування стратегії безперервності діяльності підприємства. Розроблено модель бізнес-процесу управління стратегічною безперервністю діяльності підприємства та подано процедуру оцінювання рівня його зрілості. Сформовано механізм антикризового управління стратегічною безперервністю діяльності підприємства. Удосконалено інструменти та процедури управління безперервністю діяльності підприємства. Розвинуто інформаційно-інституціональне та організаційно-структурне забезпечення роботи механізму антикризового управління стратегічною безперервністю діяльності підприємства. Ключові слова: антикризове управління, безперервність діяльності, механізм управління, потенціал, моніторинг, стратегічна безперервність.^UThe dissertation is devoted to developing theoretical provisions, methodological approaches, and practical recommendations for forming the enterprise's strategic continuity anti-crisis management mechanism. Theoretical approaches to determining the crisis causes in the enterprise's socio-economic system development have been generalized. Dialectical, ontogenetic, and nonlinear-synergetic have been referred to as the primary approaches. The «enterprise's strategic continuity» concept definition has been given in the context of each of mentioned approaches. The enterprise socio-economic system characteristics, which should be taken into account while ensuring business continuity, have been established. Such characteristics include the purposefulness of functioning; ability to self-organization and self-improvement; fractality; synergetic emergence; structural order; flexibility and adaptability; functionality. The business strategic continuity anti-crisis management organization's theoretical basis has been developed. The developed basis is devoted to a nonlinear synergetic approach and a proactive understanding of the business strategic continuity concept. The theoretical basis usage allowed to determine the risk factors structure in their relationship with the selected business continuity classification features. A procedure for assessing the company's ability to ensure business continuity has been developed. The procedure involves the following stages: components substantiation for determining the enterprise ability to ensure continuity, the information support formation, accuracy assessing for the financial statements information, different periods data comparative analysis, time series analysis based on reporting and business activity, integrated indicators calculation, and conclusions about the maintain continuity. From the analysis point of view, business continuity has been presented as an integral characteristic of the company's ability to accumulate the necessary resources to operate, achieve a given level of management efficiency and maintain the required level of stability of operations as a result of risk monitoring. The methodical approach to the enterprise's business continuity strategy formation has been substantiated. The business continuity strategy has been focused on defining the requirements, rules, and principles of resource accumulation to support the implementation of the enterprise's key business processes and activities. The development of the strategy was the basis for the development of the enterprise's rules and policies in the field of business continuity. The mechanism of enterprise's strategic continuity anti-crisis management has been formed. The mechanism has been based on the enterprise's strategic continuity management business-process, organizationally allocated in the enterprise's business processes' overall composition. The developed mechanism provides proactive development and corrective action implementation directed to restore or prevent business continuity loss. The response to the continuity losses time horizon has been expanded through offering the matrix «the ability to ensure business continuity – the enterprise's continuity management business process maturity». Determining the business process of managing the enterprise's strategic continuity has been carried out using the qualimetric evaluation. Tools and procedures of the enterprise's continuity crisis management mechanism have been improved. An enterprise's strategic continuity crisis management model bases has been defined. The model basis elements are divided among the continuous improvement cycle stages of the continuity management business process. Scenarios for ensuring the enterprise's strategic continuity have been developed with Bayesian belief network usage. Information-institutional and organizational-structural support of the mechanism of anti-crisis management of the enterprise's strategic continuity have been formed. The developed support advantage lies in regulation creating for the loss incidents monitoring process and in developing the business continuity support policies. Economic feasibility for incident response scenarios has been developed. Key words: crisis management, business continuity, management mechanism, potential, monitoring, strategic continuity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Корнієнко В.М. 
Благодійність в освітянській галузі Харківської губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ століть): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.М. Корнієнко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання виникнення та розвитку благодійності в освітянській галузі Харківської губернії в другій половині XIX - на початку XX ст. Проаналізовано основні тенденції створення та специфіку організації системи благодійності в освітянській галузі, головні напрямки, форми, методи та конкретні практичні результати діяльності державних, міських та громадських благодійних організацій. Визначено місце та роль опікунських рад, меценатів у справі розвитку освіти в Харківській губернії. Доведено, що благодійність в освітянській галузі була тісно взаємопов'язана з загальними тенденціями розвитку держави та суспільства, але мала свої особливості. Надано рекомендації щодо можливості використання досвіду благодійності в освітянській галузі в практиці сучасних навчальних закладів, у разі створення опікунських рад і залучення додаткових інвестицій через інститут опікування, у роботі державних установ з благодійними організаціями, приватними особами, підприємцями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ХАР)5-7 + Ч33(4УКР5)52 + Ч34(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА339016

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Корнієнко Н. О. 
Віруси бактерій родин Enterobacteriaceae та Pseudomonadaceae як потенційні складові протимікробних препаратів: автореферат дис. ... д.філософ : 091 / Н. О. Корнієнко. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено дослідженню літичних властивостей специфічних вірусів бактерій (бактеріофагів) родин Enterobacteriaceae та Pseudomonadaceae. У дисертаційній роботі було проведено виділення та характеристику бактеріофагів, специфічних до поширених збудників бактеріозів, досліджені їх біологічні та генетичні властивості, розроблено схему взаємодії фагів з бактеріями в умовах in planta та досліджено вплив фагів на первинну ланку імунної відповіді рослин.Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена необхідністю пошуку та дослідження нових літичних бактеріофагів, специфічних до фітопатогенних бактерій-представників родин Enterobacteriaceae та Pseudomonadaceae, які є широко поширеними збудниками фітобактеріозів в Україні. Протимікробна дія фагів добре досліджена in vitro, проте існує великапрогалина в дослідженнях in planta, як в Україні, так і в світі. Проблематичним також є різноманіття методів дослідження ефективності бактеріофагів проти їх хазяїнів in planta, внаслідок чого результати порівняння результатів експериментів ускладнюється. Малодослідженим є вплив сумісного навантаження бактеріофага та бактерії на імунну відповідь рослин.Пошук бактеріофагів, специфічних до збудників бактеріозів, які викликають хвороби важливих для сільського господарства культур рослин – актуальне завдання для України, сільськогосподарська галузь якої до сих пір лишається важливою для економіки як нашої держави, так і Європи. Згідно з нормами ЄС і вимогами до чистоти продуктів рослинництва від хімічно- табіологічно-активних речовин проти збудників фітобактеріозів рослин не рекомендовано використовувати антибіотики, тому пошук альтернативних засобів боротьби із бактеріозами є важливим завданням для науковців. Одним із найбільш ефективних і багатообіцяючих засобів боротьби із фітопатогенними мікроорганізмами є літичні, специфічні до збудника бактеріофаги (фаги).^UThe dissertation is devoted to the study of lytic properties of specific bacterial viruses (bacteriophages) from families Enterobacteriaceae and Pseudomonadaceae. Selection and characterization of bacteriophages specific to common pathogens ofbacteriosis, their biological and genetic properties were studied, the scheme of interaction of phages with bacteria in planta was developed and the influence of phages on the primary link of plant immune response was investigated.The urgency of the topic of qualification work is due to the need to find and study new lytic bacteriophages specific to phytopathogenic bacteria - representatives of the families Enterobacteriaceae and Pseudomonadaceae, which are widespreadpathogens of phytobacteriosis in Ukraine. Antimicrobial activity of phages is well studied in vitro, but there is a large gap in in planta studies, both in Ukraine and worldwide. The variety of methods of bacteriophage efficacy research against their hosts in planta is also problematic as the results of experiments cannot be compared. The effect of co-inoculation of bacteriophage and bacteria on the immune response of plants is poorly investigated.The search for bacteriophages specific to bacteriosis pathogens that cause diseases of important plant crops for agriculture is an urgent task for Ukraine, the agricultural sector of which is still important for the economy of both our country and Europe. According to EU standards and requirements for the purity of crop products from chemically and biologically active substances against plantpathogens, antibiotics are not recommended, so the search for alternative approach to fight bacteriosis is an important task for scientists. One of the most effective and promising methods is the use of lytic, pathogen-specific bacteriophages (phages).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського