Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (83)Книжкові видання та компакт-диски (150)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=КРУПН$<.>+<.>A=ВИКТОР$<.>+<.>A=НИКОЛАЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Крупнова Л.В. 
Адміністративно-правовий статус працівника державної виконавчої служби України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.В. Крупнова ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2008. — 18 с. — укp.

Розкрито місце суб'єкта виконавчого провадження, зокрема працівника виконавчої служби, у системі юридичного процесу та його складової у реалізації правоохоронної функції держави. Досліджено адміністративно-правові відносини, що виникають між органами та посадовими особами Державної виконавчої служби й іншим суб'єктами виконавчого провадження з приводу примусової реалізації виконавчих документів, а також організацію структури органів, які здійснюють виконавче провадження. Визначено повноваження органів Державної виконавчої служби щодо застосування адміністративно-примусових заходів у сфері виконавчого провадження, а також адміністративний і судовий порядок оскаржень рішень. Розвинуто визначення та характеристики адміністративно-правового статусу працівника виконавчої служби України як важливої соціальної та правової категорії. Досліджено особливості формування системи елементів адміністративно-правового статусу працівника виконавчої служби та визначено його складові: права, обов'язки, юридичну відповідальність. Наведено конкретні пропозиції щодо внесення змін і доповнень до певних чинних нормативно-правових актів України. Наведено конкретні висновки та рекомендації, спрямовані на вдосконалення організаційно-правових засад діяльності суб'єктів виконавчого провадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 +
Шифр НБУВ: РА357300

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Крупник Л.О. 
Державна політика у сфері українського професійного мистецтва (1965 - 1985): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Л.О. Крупник ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 18 с. — укp.

Встановлено, що державно-партійні форми та методи управління професійним мистецтвом постійно удосконалювалися, пристосовуючись до нових обставин, але завжди були спрямовані на підпорядкування творчості митця ідейно-політичним цілям радянської держави, зокрема, нівеляції національних особливостей українського мистецтва. Показано, що державне управління у сфері професійного мистецтва здійснювалося на засадах визначеної для галузі фінансової системи, яка передбачала принципи матеріального та морального заохочення, ставила митця у залежність від управлінських структур. Виявлено, що творчий процес в УРСР, з одного боку, характеризувався певними успіхами, а з іншого - для нього були характерні тенденції щодо уніфікації професійного мистецтва, збіднення його сюжетів і тематик, що вело до утвердження у мистецтві лінії на спрощення, а іноді й спотворення реальної дійсності. Доведено, що із зростанням національно-визвольного руху, опір української творчої інтелігенції радянській тоталітарній системі виявився загалом у двох напрямках: мистецькому нонконформізмі та політичному дисидентстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)63-7 + Щ03(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА323399

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Крупник Н.М. 
Обгрунтування профілактики карієсу зубів у дітей, які проживають у регіоні сірчаного виробництва: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.22 / Н.М. Крупник ; Львів. держ. мед. ун-т ім. Д.Галицького. — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Узагальнюються результати даних про ураженість зубів карієсом та особливості його перебігу у дітей, які проживають у регіоні сірчаного виробництва. Наводяться результати біохімічного, морфологічного та імунологічного дослідження змішаної слини обстежених дітей. Встановлено, що екологічна ситуація у регіоні досліджень суттєво впливає на розвиток карієсу зубів у дітей. Запропоновано та впроваджено комплекс профілактичних заходів для дітей, які проживають у сірконосній геопровінції, який включає біогенні стимулятори.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.210.40-5

Рубрики:

      
4.

Крупник А.С. 
Соціально-захисна спрямованість державної соціальної політики за умов трансформації українського суспільства: Автореф. дис... канд. політ. наук: 25.00.04 / А.С. Крупник ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2002. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано об'єктивну необхідність посилення соціально-захисної спрямованості державної соціальної політики за умов глибокої трансформації суспільства, яка супроводжується різким погіршенням якості життя більшості населення країни та його соціальною дезадаптацією. Головною метою удосконалення соціальної політики визначено пом'якшення наслідків даної трансформації. Простежено еволюцію концепції соціальної держави у світі від держави загального добробуту до держави соціальних інвестицій. Встановлено, що для України найбільш прийнятною на даному етапі може бути інтегральна соціально-ліберальна модель соціально-правової держави на засадах соціальної ринкової економіки. Проаналізовано правові засади соціального захисту в Україні та наведено рекомендації щодо їх удосконалення та розвитку. Запропоновано концептуальні підходи стосовно створення в країні Державної системи соціальної стандартизації. Сформульовано активну ресурсну стратегію соціального захисту. На підставі здійснення соціального експерименту відпрацьовано найбільш ефективні соціальні технології всебічної підтримки населення та залучення громадян до активного суспільного життя. Вперше в Україні досліджено феномен соціального замовлення як комплексного інструменту вирішення соціальних проблем у разі солідарної участі у даному процесі держави та недержавних суб'єктів соціальної політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф025
Шифр НБУВ: РА320953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Крупник Р. В. 
Охорона та захист майнових прав власника (володільця) у разі примусового вилучення земельної ділянки: цивільно-правовий аспект / Р. В. Крупник. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вивченню проблем охорони та захисту майнових прав власника (володільця) у разі примусового вилучення земельної ділянки. В роботі автором пропонується визначення поняття примусового вилучення земельної ділянки та вказується, що таке вилучення виражається у заволодінні або набутті у власність земельної ділянки суб'єкта у котрого з дотриманням встановленої процедури з метою реалізації державних або суспільних інтересів чи захисту порушених прав вилучають земельну ділянку. Крім цього, в роботі класифіковано підстави примусового вилучення земельної ділянки, а також запропоновано дефініції охорони та захисту прав власника (володільця) земельної ділянки у разі її примусового вилучення. Зокрема, зазначено, що у контексті примусового вилучення земельної ділянки охорона прав її власника (володільця) полягає у встановленні підстав, умов та механізму припинення відповідного права з метою недопущення порушень прав та інтересів вказаних суб'єктів у процесі позбавлення права власності чи володіння. Під захистом прав власника (володільця) земельної ділянки у разі примусового її вилучення треба розуміти встановлений правовий механізм, унаслідок якого відбувається відновлення порушених прав та інтересів власника (володільця) під час чи після примусового вилучення земельної ділянки у спосіб, визначений законодавством чи домовленістю заінтересованих осіб.Також в дисертаційній роботі обґрунтовано висновок, що суспільні відносини, пов'язані із припиненням права власності (володіння) на земельну ділянку, є складовою відносин власності, що становить базу майнового обороту, регулювати котрий покликані норми Цивільного кодексу України. Одним із основних принципів цивільного законодавства України є принцип неприпустимості позбавлення права власності поза межами випадків, встановлених Конституцією України та законами України (ст. 3 Цивільного кодексу України). З огляду на це, суспільні відносини щодо примусового вилучення земельної ділянки передусім є цивільними і повинні регулюватися нормами цивільного права.^UThe dissertation is devoted to research of problems property rights protection and defense of the land plot owner (possessor) in case of forced alienation of the land plot. In scientific work the author suggests the definition of the forced alienation of land plot and justifies that such alienation is expressed in the acquisition or procurement of land plot of the person, who is subjected to coercion in accordance with the established procedure in order to pursue state or public interests or protect the violated rights of the subjects of such influence. Also in the dissertation the author designates the grounds for forced alienation of land plot, suggests the definitions of property rights protection and defense of the land plot owner (possessor) in case of forced alienation of the land plot. In the context of forced alienation of land plot, the protection of the rights of its owner (possessor) is to establish the grounds, conditions and mechanism for termination of the right in order to prevent violations of the rights and interests of these persons in the process of deprivation or possession. Under the protection of the rights of the owner (possessor) of the land plot in case of its forced alienation it is necessary to understand the established legal mechanism as a result of which the violated rights and interests of the owner (possessor) during or after forced alienation of the land plot are restored by law or by agreement of the persons concerned.The author also substantiates the conclusion that public relations related to the termination of ownership (possession) of land plot is a component of property relations, which is the basis of property turnover and governed by the rules of the Civil Code of Ukraine. One of the main principles of the civil law of Ukraine is the principle of inadmissibility of property right deprivation except as established by the Constitution of Ukraine and the laws of Ukraine (Article 3 of the Civil Code of Ukraine). In consideration of the abovementioned, the public relations regarding the forced alienation of land plot are primarily civil and should be governed by civil law.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Орлова А. І. 
Механізми реалізації державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / А. І. Орлова. — Б.м., 2024 — укp.

Динамічні і глибокі зміни, що відбуваються в системі публічного управління України, обумовлюють необхідність розробки та впровадження комплексного механізму реалізації державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства (ДП СРГС), а також здійснення її моніторингу та оцінювання на всіх рівнях врядування. Для досягнення суспільно значущих результатів і підвищення якості публічного управління у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства органи публічної влади, реагуючи на зовнішні виклики, повинні не лише декларувати субсидіарність як один з нормативних постулатів європейської інтеграції, але й активно підтримувати інституційну й фінансову спроможність інститутів громадянського суспільства (ІГС), використовувати сучасні методи і технології управління при міжсекторальній взаємодії та внутрішньосекторальній співпраці всередині громадянського суспільства.Визначено, що в Україні ІГС гнучко реагують на зміну суспільних потреб унаслідок дії внутрішніх та зовнішніх чинників і мають при цьому високий рівень суспільної довіри. Встановлено, що створення сприятливих умов для розвитку громадянського суспільства та налагодження взаємодії з його інститутами є важливим завданням органів державної влади та органів місцевого самоврядування, і це закріплено на рівні окремих нормативно-правових актів. Проте ефективному партнерству між державою та громадянським суспільством у процесі реалізації державної політики на національному, регіональному та локальному рівнях перешкоджає невизначеність нормативних засад та методичних принципів координації і взаємодії між органами виконавчої влади та ІГС, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у процесі реалізації ДП СРГС.Метою дисертаційного дослідження є теоретичне обґрунтування та визначення шляхів удосконалення механізмів реалізації ДП СРГС в Україні. Для досягнення визначеної мети в роботі вирішуються такі завдання:-?з'ясувати сутність, принципи, теоретичні та методологічні засади, основні поняття у сфері ДП СРГС, виокремити та діагностувати механізми реалізації цієї державної політики; -?проаналізувати сучасний стан нормативно-правового забезпечення реалізації ДП СРГС в Україні та запропонувати шляхи удосконалення законодавчої, підзаконної та локальної нормативно-правової бази; -?проаналізувати сучасний стан реалізації в Україні ДП СРГС на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях, виявити основні проблеми у цій сфері та з'ясувати причини їхнього існування;-?вивчити кращий зарубіжний досвід реалізації державної політики у сфері розвитку громадянського суспільства та визначити доцільність і можливість адаптації цього досвіду в Україні;-?визначити критерії та показники реалізації ДП СРГС, запропонувати систему оцінювання ходу реалізації цієї політики на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях;-?запропонувати шляхи та конкретні механізми належної реалізації в Україні ДП СРГС в умовах євроінтеграції, подолання широкомасштабної військової агресії з боку російської федерації та повоєнного відновлення України. Об’єкт дослідження – ДП СРГС в Україні.Предмет дослідження – механізми реалізації ДП СРГС в Україні. У цілому робота складається з трьох розділів та дев’ятьох підрозділів.Виходячи з виробленого алгоритму дослідження, у першому розділі здійснено аналіз теоретичних та методологічних засад реалізації ДП СРГС, визначено та уточнено зміст основних понять у цій сфері. В розділі розглянуто також концептуальні аспекти ДП СРГС та зарубіжний досвід і міжнародну співпрацю України у сфері реалізації цієї політики.Обґрунтовано, що впровадження ДП СРГС в Україні відбувається через трансформацію моделі представницької демократії шляхом її доповнення партисипаторною демократією (демократією участі). Доведено, що демократія участі сприяє формуванню стійкості громад і створенню на цій основі підґрунтя національної безпеки держави. У другому розділі здійснено комплексний аналіз (діагностику) діючих механізмів реалізації ДП СРГС: фінансово-економічного, нормативно-правового, інституційно-організаційного, інформаційно-комунікаційного, а також механізмів міжсекторного партнерства і громадської участі. Підкреслено важливість адресності використання механізмів у процесі реалізації ДП СРГС залежно від цілі, яку має бути досягнуто, від функціонального призначення кожного конкретного механізму та інструменту й від результативності їх застосовування. Обґрунтовано необхідність запровадження моніторингу та оцінювання у процесі реалізації ДП СРГС, розроблено критерії, показники та порядок здійснення моніторингу процесу реалізації ДП СРГС на всіх рівнях публічного управлін^UDynamic and profound changes taking place in the system of public administration of Ukraine necessitate the development and implementation of a comprehensive mechanism for the implementation of the state policy of promoting the development of civil society (SP PDCS), as well as its monitoring and evaluation at all levels of governance. In order to achieve socially significant results and improve the quality of public administration in the field of promoting the development of civil society, public authorities, responding to external challenges, should not only declare subsidiarity as one of the normative postulates of European integration, but also actively support the institutional and financial capacity of civil society institutions (CSI), use modern management methods and technologies for intersectoral interaction and intrasectoral cooperation within civil society.It has been determined that in Ukraine CSIs flexibly respond to changes in public needs as a result of internal and external factors and at the same time have a high level of public trust. It has been established that creating favorable conditions for the development of civil society and establishing interaction with its institutions is an important task of state authorities and local self-government bodies, and this is fixed at the level of individual normative legal acts. However, effective partnership between the state and civil society in the process of implementing state policy at the national, regional, and local levels is hindered by the uncertainty of the regulatory framework and methodical principles of coordination and interaction between the executive power bodies and the CSI, executive power bodies, and local self-government bodies in the process of implementing the SP PDCS.The aim of the dissertation research is theoretical substantiation and determination of ways to improve the mechanisms of implementation of SP PDCS in Ukraine.To achieve the defined goal, the following tasks are solved in the work:- to find out the essence, principles, theoretical and methodological principles, basic concepts in the field of SP PDCS, to identify and diagnose the mechanisms of implementation of this state policy;- to analyze the current state of regulatory and legal support for the implementation of SP PDCS in Ukraine and to propose ways to improve the legislative, sub-legal and local regulatory and legal framework;- to analyze the current state of implementation of SP PDCS in Ukraine at the national, regional and local levels, identify the main problems in this area and find out the reasons for their existence;- to study the best foreign experience in the implementation of state policy in the field of civil society development and determine the expediency and possibility of adapting this experience in Ukraine;- to determine the criteria and indicators for the implementation of SP PDCS, to propose a system for evaluating the progress of the implementation of this policy at the national, regional and local levels;- to propose ways and specific mechanisms for the proper implementation of the SP PDCS in Ukraine in the conditions of European integration, overcoming large-scale military aggression by the Russian Federation and post-war recovery of Ukraine.The object of the study is the SP PDCS in Ukraine.The subject of the study is the implementation mechanisms of SP PDCS in Ukraine.In general, the work consists of three sections and nine subsections.Based on the developed research algorithm, in the first section, an analysis of the theoretical and methodological foundations of the implementation of SP PDCS was carried out, the content of the main concepts in this field was defined and clarified. The chapter also examines the conceptual aspects of SP PDCS and the foreign experience and international cooperation of Ukraine in the field of implementing this policy.It is substantiated that the introduction of SP PDCS in Ukraine occurs through the transformation of the model of representative democracy by supplementing it with participatory democracy (democracy of participation). It has been proven that participatory democracy contributes to the formation of the stability of communities and, on this basis, to the creation of the foundation of the state's national security.In the second section, a comprehensive analysis (diagnosis) of the current mechanisms for the implementation of SP PDCS was carried out: financial-economic, regulatory-legal, institutional-organizational, information-communication, as well as mechanisms of intersectoral p


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського