Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Калініна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Калініна Л.А. 
Розвиток естетичного смаку молодших школярів у діяльності аматорського дитячого театру ляльок: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Л.А. Калініна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Визначено шляхи, форми та методи розвитку естетичного смаку молодших школярів у театрально-сценічній діяльності у дитячих аматорських театрах ляльок за умов дозвілля. Розглянуто теоретичні засади досліджуваної проблеми, показано можливості мистецтва театру ляльок у розвитку естетичного смаку молодших школярів. Розкрито особливості дозвіллєвої діяльності, які необхідно враховувати під час організації занять молодших школярів мистецтвом театру ляльок, уточнено зміст базових понять ("естетичний смак", "аматорський театр", "театрально-сценічна діяльність", "мистецтво театру ляльок", "дозвілля", "дозвіллєва діяльність"). Обгрунтовано значення естетичного смаку як ознаки духовної якості особистості. Доведено, що специфіка театрально-сценічної діяльності молодших школярів найбільш адекватно може бути відображена у моделі естетичного смаку, розглянуто її мотиваційний, діяльнісний, когнітивний та емоційно-почуттєвий аспекти. Здійснено експериментальну апробацію розробленої методики, показано її ефективність. Наведено рекомендації щодо використання мистецтва театру ляльок в організації дозвіллєвих занять для дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.1 + Щ337 +
Шифр НБУВ: РА350297

Рубрики:

      
2.

Калініна Л.М. 
Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.06 / Л.М. Калініна ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2008. — 41 с. — укp.

Наведено теорію та методологію управління загальноосвітнім навчальним закладом (ЗНЗ) на основі використання сучасних наукових підходів, ІКТ і технічних засобів. На підставі системного аналізу розкрито суть основних дефініцій, виокремлено зміст і специфіку інформаційної діяльності, проблеми її організації та здійснення. Розкрито генезис загального менеджменту та його вплив на становлення інформаційного як нової галузі освітнього менеджменту за умов розвитку інформаційного суспільства в Україні. Визначено та конкретизовано загальну структуру принципів управління ЗНЗ, яка містить основні групи: загальні, структурні та спеціальні - інформаційного забезпечення управління ЗНЗ, які обгрунтовано. Узагальнено характерні ознаки категорії "інформація", виділено її основні концепти та 22 категоріальні модифікації на основі атрибутивної та функціональної концепції інформації, філософії інформаційної цивілізації та наукових підходів. Окреслено поняття та термінології проблеми дослідження як сукупність базових ("інформація", "інформаційне забезпечення", "інформаційне управління ЗНЗ") і похідних понять. Класифіковано види соціальної та управлінської інформації. Розкрито їх суть і охарактеризовано джерела інформації, що використовуються у ЗНЗ. Обгрунтовано зміст і структуру інформаційної компетентності керівників ЗНЗ. За розробленою методикою та критеріями визначено стан її сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано моделі: системи інформаційного забезпечення управління ЗНЗ, факторно-критеріальну модель ефективності управління, модель джерел інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)ф + Ч421.41ф +
Шифр НБУВ: РА360698

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Нідзієва В. А. 
Методичні засади управління розвитком організаційної культури закладу загальної середньої освіти / В. А. Нідзієва. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена обґрунтуванню методичних засад формування й розвитку організаційної культури закладів загальної середньої освіти, розробленню методики управління цим процесом. Розроблено і теоретично обґрунтовано модель змісту організаційної культури закладу освіти, концептуальну модель управління розвитком і факторно-критеріальну модель ефективності управління розвитком організаційної культури. Визначено умови, критерії та показники рівнів сформованості організаційної культури, зміст управлінської діяльності з розвитку організаційної культури, удосконалено термінологічно-понятійний апарат. Експериментально перевірено ефективність моделі управління розвитком організаційної культури і розроблено методичні рекомендації для керівників закладів освіти щодо впровадження методики управління розвитком організаційної культури в систему організаційно-методичної роботи закладу загальної середньої освіти.^UThesis is devoted to the substantiation of the methodological foundations of the formation and development of the organizational culture of institutions of general secondary education and the development of methods for managing this process. The paper describes the state of elaboration of the problem in domestic and foreign discourse, developed and theoretically substantiated a model of the content of the organizational culture of an educational institution, a conceptual model of development management and a factor-criterion model of the effectiveness of management of the development of organizational culture. The conditions, criteria and indicators of the levels of formation of organizational culture, the content of management activities for the development of organizational culture have been determined; the terminological apparatus has been improved. The model for managing the development of organizational culture and its effectiveness have been experimentally tested.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Рогова В. Б. 
Контрольно-оцінювальна діяльність учителя в умовах компетентнісно орієнтованого навчання учнів гімназії / В. Б. Рогова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації подано результати теоретико-практичного дослідження проблеми контрольно-оцінювальної діяльності вчителя в умовах компетентнісно орієнтованого навчання учнів гімназії та його підготовка.Проаналізовано стан розробленості досліджуваної проблеми у педагогічній теорії, визначено зміст і структуру контрольно-оцінювальної діяльності як інтегрованого дидактичного феномен, об'єктом якої є системний дидактичний процес, що здійснюється в умовах компетентнісно орієнтованого середовища гімназії.Виявлено й дефініційовано організаційно-дидактичні умови як основу моделювання підготовки вчителя до ефективного здійснення контрольно-оцінювальної діяльності в умовах компетентнісно орієнтованого навчання учнів гімназії, розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість функційно-структурної моделі формування досліджуваного феномена відповідно до виокремлених критеріїв, показників і рівнів сформованості готовності вчителя гімназії до ефективного здійснення контрольно-оцінювальної діяльності в умовах компетентнісно орієнтованого навчання учнів.Ключові слова: контрольно-оцінювальна діяльність, готовність учителя гімназії до здійснення ефективної контрольно-оцінювальної діяльності, функційно-структурна дидактична модель підготовки вчителя до ефективного здійснення контрольно-оцінювальної діяльності в умовах компетентнісно орієнтованого навчання учнів гімназії.^UThe dissertation is aimed at investigating the problem of teacher's control and evaluation activities in terms of competence-oriented learning of gimnasium students.The state of elaboration of the problem investigated in the pedagogical theory is analyzed, the content and structure of control and evaluation activities as the integrated didactic phenomenon whose object is a systemic didactic process carried out under conditions of the competence-oriented gymnasium environment is defined. Identified and defined organizational and didactic conditions as a basis for modelling teacher training for effective implementation of control and evaluation activities in terms of competence-oriented learning of gimnasium students, namely: activation of internal motivation for effective implementation of control and evaluation activities as a factor of gimnasium teachers' professional development.Criteria for assessing the levels of gimnasium teachers' readiness for the effective performance of control and evaluation activities (motivational and value-oriented, cognitive-semantic, organizational-managerial, subject-activity and reflection-prognostic) are identified. Indicators for the formation of gymnasium teachers' readiness to perform effectively control and evaluation activities comprise a set of formed competences (subject-matter (philological / natural / physical-mathematical / artistic etc.), project-based, digital, professional-communication, socio-cultural analytical, analytical-expert, managerial, reflective), whose mastery contributes to the quality of control and evaluation of student achievements. Assessment of the formation of gimnasium teachers' readiness to perform control and evaluation activities takes place at four levels: high (creative and transformative), sufficient (partially research), average (productive), low (reproductive). On the basis of the quantitative analysis of the received results the indicators confirming the positive dynamics of forming gymnasium teachers' readiness for the effective performance of control and evaluation activities are stated. Key words: control and evaluation activities, gymnasium teachers' readiness for the effective performance of control and evaluation activities, functional-structural didactic model of teacher training for the effective performance of control and evaluation activities in terms of competence-oriented learning of gymnasium students.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського