Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (90)Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Козлова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
2.

Козлова О.В. 
Інформаційні технології підтримки прийняття рішень з автоматизованого управління структурами процесів механообробки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Козлова ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2007. — 19 с. — укp.

Викладено підходи до побудови інформаційних моделей, на основі яких здійснюється вибір структурних схем процесів механообробки для вдосконалення їх управління під час автоматизованого виробництва. Розв'язано задачу автоматизованої генерації субоптимальних структурних схем, розглянуто питання їх функціонального розпаралелювання. Розроблено систему критеріїв ефективності рішень. Описано структурні схеми з використанням візуальної об'єктно-орієнтованої технології програмування. Визначено склад і структуру діалогово-програмного комплексу підтримки прийняття рішень з управління структурами процесів механообробки. Проаналізовано ефективність управління виробничими процесами за критерієм зниження часу виробничого циклу на виготовлення одиниці продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К63-64 +
Шифр НБУВ: РА350918

Рубрики:

      
3.

Козлова О.В. 
Оцінка дивідендного потенціалу акціонерного товариства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Козлова ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості формування та розподілу доходів в акціонерних товариствах України. Визначено специфічні ознаки корпоративного управління як похідної системи загального менеджменту. Запропоновано визначення економічної категорії девідендного потенціалу з урахуванням факторів його формування й обмеження реалізації. Запропоновано модель розрахунку узагальнювального показника дивідендного потенціалу акціонерного товариства, що інтегрує показники, які характеризують здатність підприємства створювати додану вартість у необхідному для сплати дивідендів розмірі, а також необхідність інвестицій - в основні й оборотні активи. Розроблено модель визначення терміну реалізації дивідендного потенціалу, яка, з урахуванням можливостей, обмежень і тенденцій розвитку економіки акціонерного товариства, надає інформацію щодо періоду, необхідного для створення доданої вартості на рівні, достатньому для задоволення інтересів усіх учасників корпоративного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-93 +
Шифр НБУВ: РА348387

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Козлова О. С. 
Підвищення енергоефективності систем електропостачання міського електротранспорту. / О. С. Козлова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної наукової проблеми підвищення ефективності функціонування систем електропостачання міського електричного транспорту і зниження питомих витрат енергетичних ресурсів в процесі перевезень пасажирів.На основі аналізу ефективності енергетичного забезпечення процесу перевезень на міському електротранспорті визначено вплив факторів на питомі витрати енергоресурсів. Обґрунтовано вибір факторів, що впливають на зменшення питомих витрат енергетичних ресурсів на міському електротранспорті. Серед них: підвищення енергоефективності систем тягового електропостачання, обсягу енергії рекуперації та оптимізація режимів руху трамваїв і тролейбусів за витратами електроенергії. Запропоновано метод визначення потенціалу енергозбереження міського електротранспорту та прогнозу потреби енергоресурсів на перспективу, що дозволяє ефективно використовувати технічні засоби і технології енергозбереження підрозділів служб електропостачання, колії, руху та трамвайних і тролейбусних депо для зменшення питомих витрат енергоресурсів. Прогноз на майбутнє визначається на основі передбачуваного принципу моделей показників транспортного процесу та аналізу наявного потенціалу енергозбереження до 2035 року величини питомої витрати енергоресурсів. Виконана порівняльна оцінка методів розрахунку миттєвих схем на прикладі схеми двоколійної ділянки трамвайної лінії та в результаті розрахунків струморозподілу, втрати напруги в вузлах схеми, втрати потужності матричним та традиційним методами, доведена ефективність матричного методу. Для вибору енергозберігаючих схем живлення при зміні пасажиропотоку розроблені узагальнені методи визначення перетоків потужності по тяговій мережі з використанням імітаційних моделей та реальних вимірювань в автоматизованих системах комерційного обліку електроенергії.^UThe thesis is devoted to the decision of an actual scientific problem of efficiency increase of power supply systems functioning of city electric transport and decrease in specific expenses of power resources in the course of passengers transportations.Based on the analysis of the energy supply efficiency of the transportation process on urban electric transport, the influence of factors on the specific consumption of energy resources is determined. The choice of factors influencing the reduction of specific costs of energy resources on urban electric transport is substantiated. Among them: increasing the energy efficiency of traction power supply systems, the amount of energy recovery and optimization of trams and trolleybuses in terms of electricity consumption. A method for determining the energy saving potential of urban electric transport and forecasting energy needs for the future is proposed, which allows efficient use of technical means and technologies of energy saving units of power supply, track, traffic and tram and trolleybus depots to reduce specific energy costs. The forecast for the future is determined on the basis of the assumed principle of models of indicators of transport process and the analysis of available potential of energy saving by 2035 of size of specific consumption of energy resources. A comparative evaluation of methods for calculating instantaneous circuits on the example of a two-track section of a tram line and as a result of calculations of current distribution, voltage loss at circuit nodes, power loss by matrix and traditional methods, proved the effectiveness of the matrix method. Generalized methods for determining power flows on the traction network using simulation models and real measurements in automated commercial electricity metering systems have been developed for the selection of energy-saving power supply schemes when changing the passenger flow.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Лохоня М. М. 
Формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / М. М. Лохоня. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням, де обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки. З’ясовано стан розроблення проблеми формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти в теорії та практиці вітчизняної та зарубіжної освіти. Схарактеризовано поняттєвий апарат дослідження проблеми формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу освіти у процесі професійної підготовки в умовах магістратури. Розглянуто наукові підходи дослідників до трактування основних понять дисертаційного дослідження. Констатовано, що існуюча відповідна термінологічна система не має усталених визначень. Розкрито сутність та структуру (особистісно-мотиваційний, когнітивно-операційний, результативно-оцінний компоненти) готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки. Розроблено й теоретично обґрунтовано модель формування готовності викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки та визначено такі її блоки: концептуально-цільовий (мета, методологічні підходи (системний, акмеологічний, праксеологічний, середовищний), принципи (системності, цілеспрямованості, комплексності, діджиталізації)); організаційно-методичний (структурні компоненти готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти, зміст, етапи, форми, технології, методи); контрольно-коригувальний (критерії, показники, рівні й результати формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти). Обґрунтовано доцільність визначення етапів (мотиваційно-когнітивний, професійно-діяльнісний, діагностично-релевантний) процесу формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти. Виявлено педагогічні умови (усвідомлення викладачами і студентами необхідності формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки; спрямованість змісту навчальних дисциплін та позанавчальних заходів на формування готовності майбутніх викладачів до створення позитивного іміджу закладу вищої освіти; створення середовища, сприятливого для конвертації набутих здобувачами вищої освіти знань і умінь в ідміджетворчу діяльність) ефективної реалізації моделі формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти. Здійснено експериментальну перевірку ефективності моделі формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки. Схарактеризовано організацію експериментальної перевірки досліджуваної моделі. Аргументовано, що отримані результати педагогічного експерименту дозволили стверджувати, що розроблена й теоретично обґрунтована модель формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки забезпечила ефективність професійної підготовки здобувачів вищої освіти за Освітньо-професійною програмою Педагогіка вищої школи другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки галузі знань 01 Освіта/Педагогіка.^UThe dissertation is a comprehensive study, which substantiates the theoretical and methodological foundations of forming future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of master’s training. The state of development of the problem of forming future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the theory and practice of domestic and foreign education is clarified. The conceptual apparatus of the study of the problem of forming future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of professional training in the conditions of the master’s training is characterized. The scientific approaches of researchers to the interpretation of the main concepts of the dissertation research are considered. It was established that the existing relevant terminological system does not have established definitions. The essence and structure (personal-motivational, cognitive-operational, result-evaluative components) of future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of master’s training are revealed. The model for the formation of future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of master’s training was developed and theoretically substantiated, and the following blocks were defined: conceptual-target (goal, methodological approaches (systemic, acmeological, praxeological, environmental); principles (systematicity, purposefulness, complexity, digitization)); organizational and methodological (structural components of the readiness of future teachers to create the image of the higher education institution, content, stages, forms, technologies, methods); control and corrective (criteria, indicators, levels and results of forming the readiness of future teachers to create the image of the higher education institution). The expediency of determining the stages (motivational-cognitive, professional-activity, diagnostic-relevant) of the process of forming future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution is substantiated. Pedagogical conditions have been revealed (teachers and students are aware of the need to form future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of master’s training; the focus of the content of educational disciplines and extracurricular activities on the formation of future teachers’ readiness to create a positive image of a higher education institution; creating an environment favorable for conversion of knowledge and skills acquired by higher education applicants in image-creating activities), which ensure effective implementation of the model of formation of future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution. An experimental verification of the effectiveness of the model of formation of future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of master’s training was carried out. The organization of experimental verification of the studied model is characterized. It is argued that the obtained results of the pedagogical experiment made it possible to state that the developed and theoretically grounded model for the formation of future teachers’ readiness to create the image of the higher education institution in the process of master’s training ensured the effectiveness of students’ professional training under the educational-professional program “Pedagogy of a higher school” of the second (master’s) level of higher education in the specialty 011 Educational, pedagogical sciences of the field of knowledge 01 Education/Pedagogy.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського