Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лазоренко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Лазоренко Т.В. Розробка кваліметричних методів оптимізації економічної стратегії товарного виробництва на мікро- і макрорівнях: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Т.В. Лазоренко ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2000. — 17 с. — укp.Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень запропонованих методів регулювання рівня якості продукції в сферах науково-дослідних робіт, управління трудовими ресурсами та маркетингу з метою досягнення оптимальних економічних показників товарного виробництва на мікро- та макрорівнях. На основі запропонованих концепцій розроблено наступні кваліметричні методи оптимізації економічної стратегії товарного виробництва в сферах розробки, виробництва та ринкового обігу продукції, ступінь деталізації яких доведена до аналітичних моделей та методів їх вирішення: метод визначення оптимального рівня якості за принципом рівновитратності, методи оптимізації якості за ринковою ціною та попитом, а також метод кваліметричної оцінки індивідуальної праці в усуспільненому її результаті. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-823.2в611 Шифр НБУВ: РА308034 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Лазоренко Т.М. Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6 - 8 років із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Т.М. Лазоренко ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.Висвітлено проблему психологічної адаптації до навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Акцентовано увагу на адаптації наукової та міждисциплінарної проблеми, розкрито її зв'язок із психічним здоров'ям, проаналізовані критерії соціально-психологічної адаптації до школи, а також сучасні результати досліджень ЗПР, описано особливості їх прояву. Визначено структурні компоненти механізму психологічної адаптації до навчання у дітей 6 - 8 років із ЗПР, основними компонентами якого є: психічний стан (пізнавальна діяльність та емоційний стан), фізичний та соматичний стани. Виявлено рівні психологічної адаптації у дітей із ЗПР. Проведено апробацію механізму за умов функціонального об'єднання "Школа - дитячий садок". Доведено високу ефективність застосування механізму психологічної адаптації в корекційній роботі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.91 + Ч435.221 Шифр НБУВ: РА319420 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|